نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام در مجلس گفت : یک دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان امام خمینی( ره) دهدشت خریداری شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۱۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی از بخشهای مختلف بیمارستان امام خمینی دهدشت بازدید کرد و از نزدیک با همراهان بیماران، بیماران بستری در این بخش ها و پرستاران گفتگو کرد.
عدل هاشمی پور ارائه خدمات درمانی به بیماران بستری شده در این بیمارستان را خوب ارزیابی کرد و گفت:خوشبختانه در گفتگویی که با بیماران و همراهان آنان داشتم از نحوه برخورد پرستاران و ارائه خدمات درمانی با تعرفه های مطلوب رضایت داشتند.
وی افزود: ارائه خدمات درمانی در قالب طرح تحول نظام سلامت به مردم کمک بزرگی کرده و همین امر موجب رضایت مندی آنان از کادر درمانی بیمارستان شده است.
هاشمی پور همچنین در این بازدید از پرداخت هدیه به مناسبت روز پرستار به پرستاران خبر داد و گفت: این هدیه علاوه بر پرستاران و ماما های شاغل در بیمارستان به پرستاران شاغل در مراکز بهدداشتی شهرستان کهگیلویه و شهرستانهای بهمئی، چرام و لنده نیز پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه دستگاه سنوگرافی بیمارستان امام خمینی دهدشت فرسوده است و جوابگوی نیاز بیماران این بیمارستان نیست افزود:با درخواست از وزیر بهداشت و درمان یک دستگاه سنوگرافی جدید به مبلغ 350 میلیون تومان خریداری و به یاسوج حمل شده و بi زودی با انتقال آن به دهدشت در این بیمارستان مستقر می شود.
ارسال نظرات