واژگونی پژو 405 در محور اردبیل - سرچم

یک دستگاه خودروی 405 در انتهای حوزه استحفاظی اردبیل - سرچم واژگون شد؛ این حادثه تلفات جانی نداشته و به نظر می رسد عدم احتیاط راننده و همچنین شرایط جوی(برف و کولاک) موجب بروز این حادثه شده است.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۳۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از کوثر به نقل ازکوثرخبر، یک دستگاه خودروی پژو 405 در مسیر اردبیل - سرچم به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در شرایط جوی (برف و لغزندگی مسیر) دچار حادثه شد.

خوشبختانه در این حادثه به راننده خودرو آسیب وارد نشده است ولی خودروی مربوطه در اثر واژگونی خسارت مالی متحمل شده است.

تجربه نشان داده است در جاده پر حادثه اردبیل - سرچم که هر هفته شاهد بروز حادثه تاسف بار در این مسیر هستیم؛ خستگی ناشی از رانندگی های متوالی و بی توجهی و کم اهمیت شمردن قوانین از دلایل اصلی بروز تصادفات در بین رانندگان خصوصاً بین رانندگان تریلر و سواری است.

از سویی برف گیر بودن مسیر، لغزندگی و شیب تند این جاده درصد اشتباهات و عدم رعایت قوانین از سوی رانندگان را افزایش داده و تصادفات رانندگی را به وجود می آورد.

هراز چندگاهی شاهد وقوع تصادفات در حوزه استحفاظی کوثر و خلخال و همچنین آذربایجان شرقی در مسیر جاده سرچم هستیم و وجود پیچ‌های خطرناک و شیب تند مسیر لزوم احتیاط بیشتر از سوی رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند آشکارتر می کند و رانندگان باید همواره سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار