با حضور خانواده طلبه شهید «سید حکیم» فرمانده اطلاعات لشکر دو فاطمیون؛
«نبرد پالمیرا» ازسری مستندهای فاخر جشنواره مردمی عمار، با حضور خانواده طلبه شهید «سید محمدحسن حسيني» بانام جهادي «سید حکیم» فرمانده اطلاعات لشکر دو فاطمیون در تربت جام اکران شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۳۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، «نبرد پالمیرا» ازسری مستندهای فاخر جشنواره مردمی عمار در خصوص طلبه شهید «سید محمدحسن حسيني» بانام جهادي «سید حکیم» تربیت‌شده حوزه علميه مهديه شهرستان تربت‌جام است که با فراگيري علوم ديني راهي رفت که آرزوی دیرینه اش بود.

این مستند به کارگردانی ساسان فلاح فر تهیه شده است که آزادسازی یکی از مناطق استراتژیک سوریه به نام پالمیرا یا «تدمر» را که شهرت جهانی دارد به تصویر کشیده است.

در این مستند برای اولین بار تصاویری از دلاوری‌های فاطمیون دیده می‌شود که مجاهدان افغان آن را حین انجام عملیات تصویربرداری نموده اند.

«سید حکیم» فرمانده اطلاعات لشکر دو فاطمیون، که نقشی اساسی در عملیات آزادسازی پالمیرا داشته، سوژه اصلی مستند شده است. عملیاتی که بواسطه اطلاعات شناسایی قویِ پیش از آن، جزو کم تلفات‌ترین عملیات‌های فاطمیون بوده است.

این شهید والامقام قبل از شهادت درفرازی زيبا  درمستند «نبرد پالمیرا» می گوید: «شهادت لباس تک سايز است و انسان اگر خيلي بزرگ است بايد کوچک و اگر کوچک است بايد بزرگ شود تا به سايز شهادت برسد».

در خور ذکر است؛ این مستند همزمان با یادواره سردار شهيد مدافع حرم «سيد محمدحسن حسيني» با نام جهادی«سيد حکيم» و شهدای روحانی تربت جام اکران شد و در پایان از پدر شهید تجليل شد.

گفتنی است؛ این برنامه به همت حوزه خاتم‌المرسلین (ص) و پايگاه بسيج طلاب در مسجد وحوزه علمیه مهديه و روابط عمومی سپاه این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها