امسال 117 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر12 میلیارد و 50 میلیون ریال در کمیته امداد منطقه 2 زنجان ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۳۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس کمیته امداد منطقه 2 زنجان در مراسم پایان دوره‌های مهارت آموزی مددجویان زنجانی بر مشارکت بیشتر خیران در این بخش تاکید کرد و گفت: اشتغالزایی مددجویان به منظور توانمندسازی آنها انجام و از این طریق زمینه خودکفایی آنها فراهم می‌شود.

علی محمدی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی برای 75 نفر از مددجویان این نهاد افزود: اعتبار هزینه شده برای برگزاری این کارگاههای آموزشی 220 میلیون ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد منطقه 2 زنجان افزود: از ابتدای سال جاری تعداد 117 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 12میلیارد و 50 میلیون ریال در کمیته امداد منطقه 2 زنجان برای خانواده های تحت پوشش ایجاد شده است.

محمدی با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون تعداد 350 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال نیز با اعتباری بالغ بر 175 میلیون ریال دوره‌های پایدارسازی را در این منطقه سپری کرده‌اند، گفت: در همین بخش 120 خانواده از محل ایجاد اشتغال و و زمینه درآمدزایی توانمند و از بدنه حمایتی امداد خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: علاوه بر کارگاه‌های مذکور تعداد 130 نفر از مددجویان تحت پوشش آموزش‌های مهارت آموزی را با همکاری دستگاه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال سپری کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد منطقه 2 زنجان همچنین از ارائه خدمات با هدف ارتقای شاخص‌های بهداشتی خبر داد و گفت: در این زمینه خصوص 17 مورد عینک برای افراد نیازمند با هزینه 45 میلیون ریالی تهیه و در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.انتهای پیام/

ارسال نظرات