نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با«بسیج»:

فریمان قطب سلامت خراسان رضوی می‌شود

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دو پروژه مهم ملی و استانی افتتاح بیمارستان جدید 64 تختخوابی فریمان و پایاب سدفریمان در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۳۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اظهارکرد: اصلی‌ترین موضوع کشور مسئله اشتغال است و در تلاش هستیم از تعطیلی کارگاه‌ها و کارخانه‌های فعال جلوگیری‌کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه‌داد: ۴ واحد صنعتی در فریمان دچار کمبود سرمایه در گردش و دچار ورشکستگی شدند و حدود ۴۰۰ کارگر این مجموعه‌ها به خاطر بیکاری معترض‌بودند، که خوشبختانه با تلاش‌های انجام‌شده و ورود سرمایه‌گذاران جدید در این عرصه کارگران دوباره فعالیت خود را شروع‌کردند.

وی با بیان این‌که کارخانه قندفریمان امسال، مدت زمان بیشتری فعالیت‌کرد و میزان تولید محصول بیشتری داشت، خاطرنشان‌کرد: با وجود قطع‌شدن گاز ترکمنستان، از قطعی گاز کارخانه و بیکاری کارگران این مجموعه جلوگیری‌شد که البته انجام این کارها با سختی‌هایی همراه است.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی از افتتاح و بهره‌برداری از دو پروژه مهم ملی و استانی در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری در سطح شهرستان فریمان خبرداد و افزود: در نیمه اول اسفندماه جاری بیمارستان جدید ۶۴ تختخوابی شهرستان فریمان با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره‌برداری می‌رسد.

قاضی‌زاده هاشمی اظهارداشت: برای ساخت این بیمارستان ۲۵میلیارد تومان هزینه‌شده و ۱۲میلیارد تومان اعتبار برای خرید و تامین تجهیزات اختصاص‌یافته که ۸میلیارد آن پرداخت‌شده و در روزهای آینده باقی‌مانده آن نیز پرداخت می‌شود.

قاضی‌زاده خاطرنشان‌کرد: بیمارستان امام‌خمینی(ره) فریمان نیز همچنان به فعالیت‌های سابق خود ادامه خواهدداد و با رایزنی‌های انجام‌شده درمانگاه تامین اجتماعی فریمان نیز تجهیز می‌شود که با انجام این اقدامات فریمان به قطب سلامت استان خراسان رضوی تبدیل می‌شود.

وی لوله‌کشی جدید آب سد فریمان با اعتباری بالغ بر ۸۰میلیارد تومان را از جمله پروژه‌های مهم ملی دانست و افزود: مراحل لوله‌گذاری از سد فریمان تا مزارع کشاورزان شهرستان فریمان با درنظرگرفتن استخرهای میانی تا اوایل اردیبهشت ماه سال آینده به پایان می‌رسد و پروژه پایاب سدفریمان که از طرح‌های بزرگ ملی محسوب می‌شود با حضور وزیر جهادکشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآورشد با بهره‌برداری از این طرح میزان صرفه‌جویی در مصرف آب و نیز افزایش محصولات کشاورزی دو سه برابر افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، تکمیل طرح دو بانده‌شدن جاده مشهد – فریمان تا نیمه اول سال آینده، انجام کار نقشه‌کشی و آغاز خاک‌برداری روستاهای منطقه بالابند فریمان به منظور گازرسانی به این مناطق و بهبود وضعیت راه‌های روستایی را از دیگر برنامه‌ها به منظور خدمات‌رسانی به مردم شهرستان فریمان برشمرد.

قاضی‌زاده در پایان با بیان این‌که دولت در سخت‌ترین شرایط مالی است، تاکیدکرد: با این وجود، مسئولان تمام تلاش خود را برای انجام طرح‌های عمرانی و آبادانی کشور به‌کار بسته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها