استعدادسنجی، ارائه مشاوره‌های شغلی، آموزش، ایجاد اشتغال، نظارت و بازاریابی شاخصه‌های اصلی کمیته امداد در اشتغال زایی است.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۴۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع مجریان طرح‌های اشتغال دامداری در شهرستان خدابنده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه اشتغال زایی از توانمندسازی سالانه 10 درصد از مددجویان این نهاد خبر داد.

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مدیریت اقتصادی در خانواده‌ها مهمترین مولفه در پویایی اقتصاد جامعه است، اظهار کرد: باید شاخص‌های هزینه‌ای با شاخص‌های درآمدی متناسب باشد تا موجب شکوفایی اقتصادی خانواده‌ها شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش است، افزود: در همین بخش با ایجاد شغل برای مددجویان زمینه خوداتکایی و خودکفایی آنها فراهم شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به روند اشتغالزایی برای مددجویان اضافه کرد: در همین زمینه آموزش‌های مهارتی در رشته‌های شغلی مختلف به مددجویان ارائه می‌شود.

صفری با اعلام اینکه امسال 4 هزار و 800 نفر در حوزه‌های کارآفرینی، مهارت‌آموزی و پایدارسازی از خدمات امداد بهره‌مند شده‌اند، گفت: این موضوع نشان دهنده اهتمام امداد برای توانمندسازی کامل خانواده‌های نیازمند است.

وی با تاکید بر اینکه شاخص‌های اصلی کمیته امداد در ایجاد اشتغال استعدادسنجی، ارائه مشاوره‌های شغلی، آموزش، ایجاد اشتغال، نظارت و بازاریابی است، افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته اشتغال زایی کمیته امداد دارای پایداری و دوام است که همین امر منجر به توانمندسازی مددجویان شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اثربخشی آموزش‌های ارائه شده به مددجویان اضافه کرد: آموزش‌های مبتنی بر خروجی اثر بخش در امداد موجب می‌شود فرهنگ کار و تلاش در رفتار مجریان اشتغال جاری شده و تبدیل به زنجیره‌ای از ارزش شده و توانمندی خانواده‌ها را رقم بزند.

ارسال نظرات