طرح های پالایشگاه تبریز گام بزرگی در توسعه کسب و کار

مديرعامل هلدينگ سرمايه گذاري غدير گفت: با راه اندازي پروژه هاي در دست اجرا پالايشگاه تبريز قدم بزرگي در راستاي تثبيت و توسعه كسب و كار برخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۷۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی پالایشگاه تبریز، غلامرضا امیری سلیمانی در دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز با اشاره به خريد شركت پالايش نفت تبريز توسط اين هلدينگ، اظهار كرد: در زمان خريد پالايشگاه وضعيت اين شركت از لحاظ اقتصادي وضعيت خوبي نداشت كه با تفكر مديريت بهتر، بالا بردن بهره وري و ايجاد پروژه هاي جديد وضعيت اقتصادي اين شركت در حال بهبود بوده و به سمت سوددهي حركت مي كند.
وي ادامه داد: با خصوصي شدن شركت هاي دولتي و همزمان با راه اندازي طرح هاي دولتي براي افزايش توليد محصولات با كيفيت پالايشگاهي ضروريست صادرات و بازارهاي خارجي بيش از پيش مورد توجه مديران اين بخشها قرار گيرد.
سليماني با اشاره به انتظار سهامداران در خصوص سودآوري افزود: از سوي ديگر شركت ها نيز نيازمند سرمايه گذاري مي باشند كه در ظاهر تقابلي در اين خصوص وجود دارد كه بايد تمهيدات لازم در غالب سياست و مديريت تامين انجام گيرد.
وي با اشاره به سياست تامين مالي هلدينگ سرمايه گذاري غدير اظهار کرد: تامين مالي از طريق فاينانس و منابع داخلي است و همه شركت ها باید تغييرات و نوسانات نرخ ارز را در سرمايه گذاري هاي خود مد نظر داشته باشند.
مديرعامل هلدينگ سرمايه گذاري غدير همچنين بر استفاده از تكنولوژي هاي دانش بيان، بهره گيري از نيروهاي مستعد داخل شركت و همچنين ارتباط تنگاتنگ با دانشگاهيان در حركت به سمت طرح هايي كه از توجيه اقتصادي بالايي برخوردارند و در ارتقاء بهره وري پالايشگاه ها موثر مي باشند تاكيد کرد.
وی خاطرنشان کرد: ضروری است بر توليد اقتصادي و افزايش تنوع محصولات توليدي پالايشگاه و اجتناب از خام فروشي محصولات توليد توجه بیشتری شود.
مديرعامل شركت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان نيز در این دیدار ضمن تاكيد بر ظرفیت های به وجود آمده از خريد 48.5 درصد سهام پتروشيمي تبريز توسط پالايشگاه تبريز گفت: وجود 600 هزار مترمربع زمين در مجموع شركتهاي پتروشيمي و پالايشگاه تبريز موقعيت بسيار خوبي است كه مي توان از آن براي ايجاد واحدهاي جديد برای جلوگيري از خام فروشي و تبديل آن به محصولات جديد بهره مند شد.
مرتضي عزيزي افزود: انتخاب مديرعامل از داخل مجموعه جزء سياستهاي شركت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان مي باشد و انتظار مي رود مديرعامل نيز بر همين اساس توجه ويژه اي براي تربيت مديران آتي شركت داشته باشد تا ضرورتي براي ورود افراد ناآشنا از بيرون احساس نگردد
وي ضمن تمجيد از تفكر اقتصادي مردم آذربايجان به خصوص مردم تبريز اظهار كرد: اين شركت صرفا يك واحد اقتصادي است و ضروريست تمامي مديران و كاركنان شركت برايجاد ارزش افزوده از محصولات توليدي نوجه ويژه داشته باشند.
عزیزی گفت: مديريت پالايشگاه تبريز دسته جمعي است نه فردي و همه بايد با همدلي و همكاري بيشتر نسبت به اهداف راهبردي شركت تلاش کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار