خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی گفت: مهمترین پیام شهدا ، عمل انقلابی همراه با بصیرت است.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۷۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان ، عبدالله عین علی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در حاشیه تشییع شهید امنیت عباسعلی اصفهانکلاتی به خبرنگار بسیج گفت: عمل انقلابی به موقع همراه با بصیرت و اطاعت محض از ولایت فقیه ، پیام شهدا و مطالبه ی تمامی رهروان شهدا می باشد که باید به آن توجه شود.
 
وی گفت : از دیگر پیام های مهم شهدا به همه ی مسئولین این است که تنها راز پیروزی و سعادت یک ملت ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و استکبار است.
 
عین علی با اشاره به اهمیت و اجرایی نمودن تدابیر حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در جامعه اسلامی ، خاطر نشان کرد: اگر اکثر تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در جامعه اجرایی شود سرعت پیشرفت و توسعه کشور چند برابر می گردد و بسیجیان وظیفه دارند تدابیر ایشان را مطالبه نمایند.
 
سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی در ادامه تصریح کرد : یکی از دغدغه ها و تاکیدات امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئله نفوذ است که متاسفانه برخی از مسئولین و خواص نسبت به آن بی توجهی می کنند که آفت بزرگی به شمار میرود زیرا دشمن با نفوذ در زمینه های گوناگون رفتاری و گفتاری و در عرصه های مختلف اعم از اقتصادی ، فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی ، سیاسی و... قصد بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد که هوشیاری بیش از پیش مسئولین را می طلبد.
 
وی در پایان تاکید کرد : هرجا که انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) نیاز به حفاظت و حراست و جانفشانی داشته باشد ، فرزندان این مرز و بوم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشرو بوده و خواهند بود.
 
انتهای خبر /
ارسال نظرات
پر بیننده ها