مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه این صندوق با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با شرایط آسان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه راه اندازی شده است،گفت: پرداخت تسهیلات به دو روش عادی و ویژه به مددجویان و محرومان انجام می شود.
کد خبر: ۸۸۲۴۷۰۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی با اعلام اینکه 835 فقره وام از طریق صندوق امداد در سال جاری به مبلغ 29 میلیارد و 573 میلیون ریال به نیازمندان پرداخت شده است،افزود: از این تعداد 631 فقره وام کارگشایی،185 فقره وام خودکفایی و 19 فقره وام خیران بوده است.

وی با تاکید به اینکه بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه کارآفرینی، اشتغالزایی، اقتصادی و معیشتی با راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون 884 نفر از نیازمندان در نوبت دریافت تسهیلات از صندوق امداد هستند.

کلامی با بیان اینکه همه اقشار به ویژه خیران می توانند در صندوق امداد سپرده گذاری کنند، اظهار کرد: سپرده گذاری عادی از ۱۰هزار تومان با نیت کمک به محرومان و بدون تعیین تعرفه سپرده از سوی سپرده گذار انجام می شود و در سپرده گذاری ویژه که از یک میلیون تومان است تعرفه سپرده از سوی سپرده گذار تعیین می شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد همواره تلاش می کند تا خدمات بی منت و با شرایط آسان به محرومان ارائه دهد، تاکید کرد: از همه مردم و خیران می خواهیم با سپرده گذاری در صندوق امداد این نهاد شرایط مناسبی را برای حل مشکلات نیازمندان فراهم آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها