معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد گفت: اولین یادواره سردار شهید ستار اورنگ، اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار اباذری جانشین دانشکده امام حسین(ع) و حاج رضا نبوی از مداحان برجسته کشور در یاسوج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۴۷۱۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
مجید بخشی از برگزاری یکمین یادواره سردار شهید ستار اورنگ اولین شهید مدافع حرم استان خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه 27 بهمن ماه سالجاری رأس ساعت 9 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه فتح استان با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی به حضور تمامی مسئولان استانی و کشوری برای حضور در این یادواره اشاره کرد و گفت: تمامی همرزمان این سردار بزرگ در این یادواره حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به سخنران این یادواره اشاره داشت و گفت: سخنران این مراسم سردار اسدی از فرماندهان زمان هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

بخشی، به حضور سردار اباذری جانشین دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) در این مراسم اشاره داشت و افزود:همچنین در این مراسم حاج رضا نبوی از مداحان و ذاکرین برتر کشوری به مداحی و روضه خوانی می پردازد.

شهید سردار ستار اورنگ اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه وبویراحمد در دفاع از حرم حضرت زینب (س) است که سال گذشته در عملیات مستشاری در جبهه های حلب سوریه به دست تروریست های داعش در شهر ریتان به شهادت رسید.

ارسال نظرات