خبرهای داغ:
شهردار تبریز در بازدید از طرح مرکز همایش‌های بین‌المللی تاکید کرد؛

ضرورت تسریع پیشرفت طرح با حفظ شاخص‌های کیفی و اصول صرفه‌جویی

شهردار تبریز در بازدید از طرح مرکز همایش‌های بین‌المللی بر لزوم تسریع در پیشرفت طرح با حفظ شاخص‌های کیفی و اصول صرفه‌جویی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۲۴۷۱۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری تبریز، صادق نجفی پس از این بازدید، در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی شهردار تبریز و شهردار منطقه ۹ حضور یافته واظهار داشت: خوشبختانه با مدیریت منسجم طرح و تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی، در نوبت بازدیدهای هفتگی،تغییر سیمای آن به خوبی مشهود است.

وی با تاکید بر این که پیشرفت طرح نباید فدای حساسیت‌های کیفی آن شود، گفت: این مرکز ارزشمند در آینده‌ای نزدیک، قابلیت میزبانی همزمان ۲۵۰۰ مخاطب فرهنگی را خواهد داشت؛ از این رو، اجرای بخش‌های ایمنی و تاسیساتی، باید با تجهیزات هوشمند مورد توجه باشد.

نجفی یادآور شد: همزمان با این طرح کم‌نظیر، شهرداری تبریز سامان‌‌دهی و احیای مجموعه مقبره‌الشعرا را به عنوان یکی از نیازهای و اولیت‌های قدیمی شهر مدنظر قرار داده که با توجه به در پیش بودن ایام بهار و ورود موج گردشگران و مسافران، تکمیل بخش شمالی آن هدفگذاری شده است.

شهردار تبریز مجموعه مقبره‌الشعرا و مرکز همایش‌های بین‌المللی را دو مزیت مهم فرهنگی توصیف کرد و افزود: با پیشرفت شایانی که دو پروژه به موازات هم دارند، در آینده‌ای نزدیک شاهد ایجاد دو زیرساخت ارزشمند در شمال و شرق تبریز خواهیم بود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها