رئیس ستاد بحران شهرستان رودبار خبر داد:

آماده باش همه دستگاه ها و نهادها در مواقع بحران

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار از ورود سامانه جديد از روز چهارشنبه در گيلان خبر داد و اظهار کرد: همه دستگاه ها می بایست آمادگی تغییرات جوی و شرایط بحرانی را در روزهای آتی داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۲۴۷۶۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، همزمان ورود سامانه سرد بارشی در گیلان و همچنین شهرستان رودبار، مدیریت بحران این شهرستان به ریاست اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان رودبار و با حضور اعضای  ستاد بحران شهرستان، تشکیل جلسه داد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار در این جلسه با تاکید بر آمادگی همه دستگاه ها در مواقع بحرانی، اظهار کرد: مدیریت بحران شهرستان رودبار ثابت کرده که در شرایط بحرانی، پا به کار بوده و سربلند بیرون آمدند.

اسماعیل میرغضنفری با بیان اینکه بارش برف در شهرستان جدي شده، گفت: آزادراه از سمت جمال آباد به كوهين مسدود شده و تردد فقط با زنجير چرخ امكان پذير است.

وی از ورود سامانه جديد از روز چهارشنبه در گيلان خبر داد و اظهار کرد: همه دستگاه ها می بایست آمادگی تغییرات جوی و شرایط بحرانی را در روزهای آتی داشته باشند.

فرماندار رودبار با بیان اینکه مسئولین بویژه شهرداران در دسترس باشند، تاکید کرد: اگر مشاهده شود تلفن همراه مسئولی خاموش یا در دسترس نباشد، برخورد خواهد شد.

میرغضنفری با بیان اینکه انتقال مدران باردار از مناطق برفگیر به پایین دست، در اولویت قرار گیرد، گفت: براي كمك به مادران باردار از همه امكانات شهرستان اعم از هلال احمر، بهداشت و سپاه بايد استفاده شود تا مادراني كه باردار هستند در برف دچار مشكل نشوند و مجموعه راهداري، هلال احمر و بهداشت، سلامت مادران را مورد توجه ويژه قرار دهند.

رئیس ستاد بحران شهرستان رودبار با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در موقعیت بحران، اظهار کرد: با توجه به امكانات محدود راهداري، همه شهرداري ها و دستگاه ها و حتي شركت هاي خصوصي با ستاد بحران همكاري لازم را داشته باشند.

میرغضنفری از اعلام آمادگی همه دستگاه ها و نهادهای شهرستان در مواقع بحران خبر داد و اضافه کرد: همه دستگاه ها و نهادها آماده باش و پا به کار هستند و این روند می بایست تا رسیدن به شرایط عادی، ادامه داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از همراهي اصحاب رسانه، نقش خبرنگاران و رسانه ها را در ایجاد آرامش بین مردم، با اهمیت برشمرد و بیان کرد: خبرنگاران زحمت كش بدون اطلاع در ميان مردم ايجاد نگراني نكنند و مطالبي كه منتشر مي كنند با توجه به صحت و سقم آن مطلب قلم بزنند و بدون دليل مردم را نگران نكنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار، همچنين نشبت به تامين سوخت، آرد و مايحتاج عمومي مردم خصوصا در نقاط كوهستاني دستورات لازم را صادر نمود.

ارسال نظرات