رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان خبر داد:

اجرای طرح "مهر ماندگار" با رویکرد بخشش وجه التزام و استمهال تسهیلات

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان گفت:مشتریان بانک مهر با اجرای طرح "مهر ماندگار" می توانند از "بخشش وجه التزام" و "استمهال تسهیلات" برخوردار شوند.
کد خبر: ۸۸۲۴۷۷۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان گفت:مشتریان بانک مهر  با اجرای طرح "مهر ماندگار" می توانند از "بخشش وجه التزام" و "استمهال تسهیلات" برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،فریدون حاجی زاده در جمع مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با اشاره به طرح "مهر ماندگار" این بانک اظهار کرد: طرح مذکور تا 29 اسفند سالجاری مصادف با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) جهت ایجاد انگیزه در بین مشتریان برای پرداخت بدهی خود و با در نظر گرفتن شرایط نامطلوب اقتصادی و بحران های ناشی از رکود حاکم بر اقتصاد کشور و با هدف حمایت و یاری مشتریان نیازمند و همچنین مدیریت بهینه مطالبات غیرجاری بانک با 2 رویکرد عدالت محوری و حفظ منافع سهامداران و سپرده گذاران در بانک مهر اقتصاد طراحی و در 2 بخش مجزا اجرایی گردیده است.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان " بخشش وجه التزام" و "استمهال تسهیلات" را بخشهای طرح مهر ماندگار برشمرد و خاطرنشان کرد: مشتریانی که دارای اقساط سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول هستند می توانند با بروزرسانی و تسویه تسهیلات از بخشش وجه التزام استفاده نمایند.

وی درخصوص بخش "استمهال تسهیلات" تصریح کرد: این بخش از طرح برای گروهی از مشتریان بانک که علی رغم تمایل به پرداخت بدهی های خود در سر رسید مقرر و به جهت مشکلات حادث شده برای آنها از جمله بیماری، ورشکستگی و ... ، توان پرداخت بدهی خود را به صورت یکجا نداشته و از بانک تقاضای استمهال می نمایند طراحی گردید.

حاجی زاده با بیان اینکه مشتریان می توانند مطابق ضوابط تعریف شده در طرح از مزایای استمهال تسهیلات استفاده نموده و به مرور بدهی خود را پرداخت نمایند، ابراز نمود: به مشتریان عزیز توصیه می شود جهت دریافت اطلاعات بیشتر به شعب بانک مهر در سراسر استان گیلان مراجعه نمایند.

ارسال نظرات