نماینده ولی فقیه در استان یزد از هزینه‌های زیاد دشمنان برای تقویت فضاهای مجازی و انحراف جوانان ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۱۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه روحانیون باید در نقاط مختلف شهرها حضور داشته باشند، اظهار داشت: مسئله مهم در ارتباط با توجه به روحانیون، بحث فرزندان آنها است.

وی افزود: در جامعه باید نسبت به فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون و فرزندان سپاهیان باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم و به گونه‌ای از لحاظ معنوی آنها را تربیت کنیم که آینده انقلاب را حفاظت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد مشاوره ازدواج را یکی از نیازهای اصلی جامعه دانست و گفت: در بین طلاب هم لازم است که مشاوره پیش از ازدواج و حتی پس از ازدواج به صورت منظم برای آنها ارائه شود.

ناصری به تقویت کانون خانواده در کشور تاکید کرد و گفت: یکی از مسائلی که در ارتباط با بحث حوزه های علمیه و طلاب مطرح است، بحث مشکلات مالی است.

امام جمعه یزد عنوان کرد: اینکه دولت‌ها بگویند حوزه‌های علمیه نباید دولتی و وابسته به دولت‌ها باشند و به این وسیله هیچ کمک مالی به حوزه نکنند اصلا درست نیست چرا که بحث دولتی نبودن حوزه‌ها هیچ ارتباطی به کمک‌های مادی و تامین هزینه‌های آنها ندارد.

وی عنوان کرد: ارتزاق و شهریه طلبه ها مسائلی هستند که از طرف مراجع و دفتر رهبری و دیگر موارد تامین می شود ولی مسئولان در بحث ساخت حوزه‌های علمیه و مسکن طلاب و مواردی از این قبیل نباید دریغ داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه لازم است بودجه مشخصی برای ترویج امور دینی در جامعه در نظر گرفته شود، گفت: در بررسی بودجه باید یک بخشی را به بحث امور دینی اختصاص دهند، این موضوع در کشورهای مختلف جهان حتی ترکیه هم به صورت ویژه دیده شده است.

ناصری نسبت به سر و سامان دادن به مساجد تاکید کرد و گفت: لازم است که در این زمینه هم اعتباری در نظر گرفته شود تا علاوه بر ساماندهی مساجد و بحث پیشنمازها، زمینه جذب بیشتر مردم به مسجد را فراهم کنیم.

وی به هزینه‌های زیاد دشمنان برای تقویت فضاهای مجازی و انحراف جوانان ایران به این وسیله اشاره کرد و گفت: یکی از راهکارهای خنثی کردن این توطئه دشمنان، فعال کردن مساجد و جذب جوانان به آن است.

ارسال نظرات