ظرفیت‌های ورزشی استان را باید به سمت حرفه‌ای شدن سوق دهیم رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان گفت: ظرفیت‌های ورزشی استان هرمزگان را باید به سمت حرفه‌ای شدن سوق داد و زمینه را برای مطرح‌ شدن آنان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی فراهم آورد.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۲۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا بهرمن ظهر امروز در نشست با جمعی از فعالان ورزش‌های رزمی در استان هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان سرشار از استعدادهای توانمند و مطرح در عرصه ورزش در سطوح مختلف است که عمدتا با اتکای به ظرفیت‌های فردی و با تلاش و پشتکار، مسیر توفیق را یافته‌اند.

وی با بیان این که کمک به ظرفیت‌های ورزشی استان برای حرفه‌ای شدن صرفا در حوزه نیروی انسانی مطرح نیست، افزود: ما در زمینه ارتقای تراز داوری، ارتقای تراز مربی‌گری و رشد زیرساخت‌های حرفه‌ای در هر کدام از رشته‌های ورزشی نیز به تلاش و برنامه‌ریزی هر چه بیشتری نیاز داریم.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان عنوان داشت: استان هرمزگان ورزشکاران مطرح و توانمند زیادی را به جامعه ورزشی کشور معرفی کرده که به دلیل فقدان ظرفیت‌های حرفه‌ای در استان، پس از چند دوره درخشش در سطوح ملی و بین‌المللی عملا گوشه‌نشین شده‌اند و استفاده‌ای از توان بالای آنان نمی‌شود.

بهرمن گفت: حمایت از ورزش عملا در دستور کار بنگاه‌های اقتصادی نیست و صنایع و واحدهای کوچک و بزرگ اقتصادی در استان تمایل کمتری برای حمایت از ورزش نشان می‌دهند و لذا ضروری است تا با ایجاد یک مطالبه‌گری منسجم در استان و با استفاده از توان نمایندگان استان و مدیریت عالی استان هرمزگان و دیگر سرمایه‌های اجتماعی، سمت و سوی حمایت از ورزش را در استان تقویت کنیم.

وی با اشاره به پیروزی‌های اخیر ووشوکاران استان هرمزگان در رقابت‌های قهرمانی کشور در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: رشته ووشو در استان هرمزگان راه خودش را به خوبی یافته و این ورزش به تدریج به عنوان یکی از پایه‌های افتخارآفرینی ورزشی در استان مطرح است و هیچ رقابت و تورنمنت آسیایی و بین‌المللی را سراغ نداریم که ووشوکاران هرمزگانی در آن به مدال نرسیده باشند و این روند را قوت ادامه می‌دهیم.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان تصریح کرد: رشد ورزش حرفه‌ای در استان هرمزگان سرعت و شتاب خوبی گرفته و در این میان به حمایت هر چه بیشتری نیاز دارد که ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان و مدیریت عالی استان، باید از ظرفیت‌های اقتصادی استان نیز در جهت حمایت از ورزش بهره برد.

ارسال نظرات