فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس:

بسیج متولی تمامی امور فرهنگی در سطح محلات است/ هدف از طرح تحول محلات کاهش آسیب‌های اجتماعی است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس گفت: مردم نگاهشان به بسیج است چراکه بسیج برنامه‌ریزی‌های کلی را در سطح محلات انجام می‌دهد و این نهاد انقلابی متولی تمامی امور فرهنگی در سطح محلات است.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۲۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اباذر سالاری امشب در مراسم تجلیل از فرماندهان و دبیران کارگروه‌های طرح تحول محلات قرارگاه کربلای حوزه شهید منظری اظهار داشت: مردم نگاهشان به بسیج است چراکه بسیج برنامه‌ریزی‌های کلی را در سطح محلات انجام می‌دهد و این نهاد انقلابی متولی تمام امور فرهنگی در سطح محلات است.

وی با بیان اینکه مساجد محور تحولات فرهنگی قرار در محلات قرار گیرد، افزود: هدف از طرح تحول محلات نیز در واقع گرایش مردم بویژه جوانان و نوجوانان به سمت مسجد و تقویت مساجد، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات فرهنگی محلات و تربیت نیروی اثرگذار جهادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس اضافه کرد: برای طرح تحول محلات نظرات فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج را جمع‌آوری کردیم و این تبدیل به یک رویه و طرح شد که امیدواریم این طرح در کشور هم اجرایی شود.

سالاری یادآور شد: ما در این طرح در ابتدای راه هستیم و نباید از فعالیت‌های خود راضی باشیم و باید به سمتی حرکت کنیم که رشد و ارتقا در دستور کارمان باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه باید برای جوانان اتاق‌های اندیشه‌ورزی تشکیل دهیم، اظهار کرد: نگاه فرمانده پایگاه‌ها باید نگاه کلی به محلات باشد چراکه در سطح محلات ظرفیت بالایی از نیروی انسانی در اختیار داریم که تاکنون آنها را به کار نگرفته‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندرعباس عنوان داشت: کارهای بسیار خوبی در این طرح در سطح محلات شاخص انجام شده است که پیوند مستحکم امام جماعت مساجد با فرماندهان در این رابطه صورت گرفته است.

سالاری خطاب به فرماندهان کارگروه‌های طرح تحولات محلات گفت: راهکارها و ایده‌های جدید را در کارگروه‌ها مطرح نمایید و از تجربیات علما در محلات بهره لازم را ببرید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار