خبرهای داغ:
عالم یمنی با بیان اینکه انقلاب بحرین فرهنگ این ملت را به جهانیان اثبات کرده است، گفت: سخنرانی‎ها و مصاحبه‎های پخش‌شده از ملت بحرین بیانگر فرهنگ بالای این مردم است.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۴۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
انقلاب بحرین فرهنگ این ملت را به جهانیان اثبات کرده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عصام العماد ظهر امروز در مراسم ششمین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین که در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: اگر فرعون و ظلم او نبود ویژگی‎های حضرت موسی(ع) نمایان نمی‌شد، همان‌گونه که جنایات خاندان آل خلیفه سبب نشان دادن مظلومیت ملت بحرین به دنیا شد.

وی بابیان اینکه صبر و استقامت ملت بحرین زبانزد عام و خاص شده است، افزود: ملت بحرین تمسک خاصی به قرآن و سنت نبوی دارد و بانوان محجبه و شجاع نیز به ملت‎‌ها نشان دادند که در اوج فرهیختگی قرار دارند.

عماد با تأکید براینکه انقلاب بحرین فرهنگ این ملت را به جهانیان اثبات کرده است، تصریح کرد: سخنرانی‎ها و مصاحبه‎های پخش‌شده از آن‌ها نیز بیانگر فرهنگ بالای این مردم است، این در حالی است که این ملت مدت زیادی است که تحت ظلم و فشار بوده است.

وی شجاعت مردم بحرین را مورد اشاره قرار داد و گفت: این ملت هیچ‌گاه با سلاح نجنگید و در مقابل قدرت نظامی حاکمان باقدرت ایمان ایستادگی کرد؛ ایمانی که در قلوب بحرین را به پیروزی می‌رساند.

این عالم یمنی بابیان اینکه اکثریت ملت بحرین را شیعیان تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: شیعیان هیچ‌گاه به مسائل طایفی و طایفه‌گرایی دامن نزده‌اند، چراکه شعار مردم، شعار اسلام و دین و وحدت است، مردمی که بیش از 50 سال سختی‌کشیده و با هوش و ذکاوت مظلومیت خود را به همه جهان مخابره کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها