فرهنگ دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است افزود: سازمان برنامه و بودجه اعتباری برای مطالعه باغ موزه و مراکز فرهنگی در استان اختصاص دهد.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۵۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

فتاح محمدی در نشست عصر امروز شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است و ایران اسلامی به دلیل ایدئولوژی و استقلال‌طلبی و روحیه استکبارستیزی نیازمند گسترش این فرهنگ است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه ما معتقد هستیم که بقا و تدوام نظام اسلامی ایران نیازمند توجه به فرهنگ ایثار و دفاع مقدس است و این فرهنگ باید تقویت شود و انتقال پیدا کند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها خود با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری کنند افزود: سازمان برنامه و بودجه اعتباری برای مطالعه باغ موزه و مراکز فرهنگی در استان اختصاص دهد.

محمدی با اشاره به تولید فیلم سینمایی در حوزه دفاع مقدس گفت: کار فاخری در حوزه دفاع مقدس در استان تولید می‌شود که باید از هنرمندان و عوامل این اثر سینمایی که به موضوع حضور زنان در دفاع مقدس اختصاص دارد حمایت شود.

این مسؤول همچنین خواستار مشارکت حوزه هنری و بنیاد شهید استان برای حمایت از تدوین و چاپ آثار دفاع مقدس شد و خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای تدوین کتب در این حوزه با مشکلاتی مواجه است که تفاهم‌نامه‌ای با حوزه هنری و بنیاد شهید منعقد شود.

ارسال نظرات