خبرهای داغ:
عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم:
عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم گفت: شوراي امناي پرديسان يك شوراي مردمي براي پيگيري مشكلات است نبايد عده‌اي با اغراض و بداخلاقي سياسي فعاليت‌هاي آن را به گونه‌اي ديگر نشان دهند.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۸۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،حجت‌الاسلام سعید روحانی اظهار کرد: حجت‌الاسلام قوامی طرحی با عنوان اتحاد امامت و امارت را پیش از دوران امامت جمعه خود مطرح کرد امام جمعه پردیسان وی را که امام جماعت در مسجدی بود مسؤول اجرای این طرح کرد.

وی خاطرنشان کرد: لازمه طرح شکل‌گیری تشکیلاتی به صورت غیررسمی و آزمایشی بود نه اینکه دخالتی در کار ادارات یا سازمان‌ها کند بنابراین هماهنگی‌هایی با شورای شهر و استاندار صورت گرفت تا هر یک از ادارات نماینده‌ای به پردیسان عازم کنند تا در جریان مشکلات پردیسان در قالب شورای اداری پردیسان قرار گیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه از طرفی دیگر به فردی نیاز بود تا مشکلات را پیگیری کند گفت: از هر مسجد یک نفر معرفی شد که به شورای پردیسان تبدیل شدند اعضای این شورا مردمی بودند ربطی با شوراهای مصطلح مانند شورای شهر ندارد وظایف شوراهای شهر را دنبال نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حقیقت امر این است که این شورا هیچ گاه دخالتی در کارها و وظایف شورای شهر و دیگر ارگان‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل نداشته اگر این امر صادق بوده باید مصداقی بیاورند.

روحانی عنوان کرد: مگر هر شورایی شورای شهر است که مجوز بخواهد اگر دخالتی در کارهای قانونی و وظایف قانونی ادارات کند باید مجوز دریافت شود ولی اینکه مردم یک محله جمع شوند تا مشکلات مردم را از مسؤولان پیگیری کنند مجوز نیاز ندارد پس از شائبه‌ها اسم این شورا را به شورای امنای پردیسان تغییر دادند.

وی با بیان اینکه شورای پردیسان تمام مشکلات را پیگیری می‌کند گفت: به وسیله این شورا راه‌های دسترسی، حمل و نقل، بهداشت، درمان، فاضلاب، میادین و معضل‌های اساسی پیگیری می‌شود باید در نظر داشت زیر ساخت‌ها هنوز در پردیسان شکل نگرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت توجه به مشکلات فرهنگی پردیسان گفت: اگر به مشکلات فرهنگی پردیسان توجه نشود می‌تواند به غده سرطانی تبدیل شود که سیلاب آن قم را زیر آب می‌برد بنابراین از نظر فرهنگی باید به پردیسان توجه ویژه شود.

وی یادآور شد: برای رضای خدا این امور پیگیری می‌شود تا بر اساس همت مسؤولان مشکلات کاهش پیدا کند.

روحانی خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواهند خدمت به پردیسان را زیر سؤال ببرند باید در نظر داشته باشند شورای امنای پردیسان یک شورای مردمی برای پیگیری مشکلات است نباید عده‌ای با اغراض و بداخلاقی سیاسی آن را به گونه‌ای دیگر نشان دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها