خبرهای داغ:
پیکر مطهر پدر شهید علیرضا سلیمانی‌حیدری از شهدای دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در مسجدسلیمان تشییع شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۸۹۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
پیکر مطهر پدر شهید علیرضا سلیمانی‌حیدری از شهدای دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم  و جمعی از مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای دولتی در مسجدسلیمان تشییع شد.

مراسم تشییع این پدر شهید با حضور مردم همیشه در صحنه شهرهای مختلف خوزستان به ویژه مردم شهیدپرور مسجدسلیمان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان و جمعی از طلاب و روحانیون برگزار شد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر مطهر پدر شهید علیرضا سلیمانی‌حیدری به قبرستان چهاربیشه منتقل شد و در آرامگاه ابدیش در قطعه والدین شهدای گلزار شهدای این منطقه آرام گرفت.

زنده یاد حسن سلیمانی حیدری پدر بزرگوار شهید علیرضا سلیمانی‌حیدری در روز شنبه 23 بهمن ماه سال 1395 همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دعوت حق را لبیک گفت.

شهید علیرضا سلیمانی‌حیدری فرزند حسن در تاریخ 26 بهمن ماه سال 1346 در مسجدسلیمان دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به صف رزمندگان اسلام پیوست

این دلیرمرد مسجدسلیمانی در 28 تیرماه سال 1367 در نبرد با دشمنان در جبهه مهران بر اثر ترکش خمپاره دشمن به شهادت رسید و نامش در دفتر 23 هزار شهید گلگون کفن استان خوزستان به ثبت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها