خبرهای داغ:
اینبار در حوزه مقاومت بسیح دانش آموزش سمیه اصفهان

نظارت ها و راهنمایی های حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) مورد استقبال و رضایت رده های تابعه قرار گرفته است

به گفته مقام معظم رهبری هر چه که نظارت بشود، هر چه اظهارنظر بشود، حتی انتقاد منصفانه، باید مورد استقبال قرار بگیرد. سرکشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) از حوزه های بسیج تابعه امری متداول بوده و از نظر افراد مرتبط باعث رفع اشکالات و حتی در مواردی موجب انتقال تجربیات از طرف رده های تابعه ناحیه به مجموعه حوزه نمایندگی می شود.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۱۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج غرب اصفهان، نظارت و سرکشی از رده های زیر مجموعه در همه سازمان ها، ادارت و ارگان وجود داشته و یکی از امور مهم هر سازمان تلقی می شود. به گفته مقام معظم رهبری هر چه که نظارت بشود، هر چه اظهارنظر بشود، حتی انتقاد منصفانه، باید مورد استقبال قرار بگیرد.
سرکشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) از حوزه های بسیج تابعه امری متداول بوده و از نظر افراد مرتبط باعث رفع اشکالات و حتی در مواردی موجب انتقال تجربیات از طرف رده های تابعه ناحیه به مجموعه حوزه نمایندگی می شود.
با توجه به سوابق گذشته انتظار سرکشی مجموعه حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به یکی از حوزه های تابعه را داشتیم که این نظارت از حوزه مقاومت بسیج دانش آموزش 7 سمیه انجام شد.
صبح دوشنبه حجت الاسلام سلیمانی جانشین نماینده محترم ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به همراه مسئولین روابط عمومی، سیاسی و تایید صلاحیت ناحیه در این حوزه بسیج حضور یافته و ضمن عرض خسته نباشید به شورا و ارکان محترم حوزه به نظارت از قسمت های مربوطه پداختند و راهنمایی هایی که لازم بود را به این عزیزان متذکر شدند.
حجت الاسلام سلیمانی نیز ضمن تشکر از همه قسمت ها بابت زحماتی که متقل شدند، خواستار تلاش روز افزون همه اعضا بودند.
اعضای شورا در پایان از نظارت ها و راهنمایی های انجام شده تشکرده کرده و قدردان زحمات مجموعه حوزه نمایندگی ناحیه امام رضا (ع) و حجت الاسلام سلیمانی شدند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات