سردار سلیمانی گفت: امام خامنه ای تاکید ویژه ای بر فرهنگ داشته اند و راهیان نور در راستای عمل به فرمایشات ایشان،قدم برداشته است.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۱۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به اینکه اینکه انقلاب اسلامی نشان داد که مردم ایران از وابستگی به بیگانگان دلخوشی ندارند، گفت: سیل و خروش مردم در دوران انقلاب بود که باعث فرار شاه از میهن گشت و مردم ایران نشان دادند که زیر بار حرف زور نمی روند و خواهان انقلاب اسلامی بر پایه ارزش ها و آرمان های امام خمینی(ره) هستند.
 
وی ادامه داد: چندین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گذشته است و دشمن در صدد است تا از طریق نفوذ و جنگ نرم، جریان انقلاب اسلامی را به بی راهه بکاشند که بحمدالله مردم ما هوشیار هستند و هرگز فریب حیله ها دشمن را نخواهند خورد.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه راهیان نور در راستای عمل به فرمایشات امام خامنه ای قدم برداشته است،
تاکید کرد: امام خامنه ای تاکید ویژه ای بر فرهنگ داشته اند و این نشان می دهد که مسئله های فرهنگی، یکی از دغدغه های اصلی رهبرانقلاب است که ما در اردوهای راهیان نور تلاش کردیم که به عنوان یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور، فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس را در میان نسل های امروزی ترویج دهیم.
 



ارسال نظرات