فیلم داستانی فرزند صالح ساخته فیلمساز ابرکوهی به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای که اسفند امسال در تهران برگزار می شود، راه یافت.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۲۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای با موضوع سینمای اخلاق و خانواده در دو بخش مسابقه ای و مسیر تجربه و در قالب مستند، داستانی و پویا نمایی، در روزهای روزهای 4 تا 6 اسفند در پردیس سینما آزادی تهران برگزار می شود.

پس از پایان مهلت ارسال آثار تعداد هزار و 744 فیلم از 1267 شرکت کننده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در این میان فيلم كوتاه داستاني «فرزند صالح» به کارگردانی اصغر عباسی در کنار 140 اثر دیگر، به عنوان راه یافتگان به بخش مسابقه جشنواره مذکور معرفی شد.

عباسی در این باره و در گفتگو با سرو ابرکوه، اظهار کرد: فرزند صالح که با نقش آفرینی، آفرين عبيسي آبان ماه سال جاري در يزد توليد شد تلفیقی از صحبت هاي مادر شهيد است با حضور نمادين شهيد جاويدالاثر احمد حيدري که در جشنواره فیلم 100 با دیگر آثار به رقابت خواهد پرداخت.

وی که هم اکنون در شهرستان یزد ساخت فیلم کوتاه «پرچم»، با موضوع وحدت اسلامي را در دست دارد، خاطرنشان کرد: چندي پيش آفرين عبيسي براي نقش آفريني در فیلم فرزند صالح، كانديد بهترين بازيگر زن در جشنواره ملي فيلم پروين اعتصامي شده بود.





    ارسال نظرات