اين پرسش وجود دارد كه آيا نظارتي بر صادرات دانشجو به روسيه صورت مي گيرد و يا صرفا به محل درآمدي براي برخي افراد خاص تبديل شده است.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۲۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از وب سایت موسسه راهبردی دیدبان، به مناسبت سالگرد پنجاه و هفتمين سال تاسيس دانشگاه دوستي ملل روسيه، مراسمي در روز بيست و دوم بهمن در سالن اصلي اين دانشگاه برگزار شد.
ايران همه ساله در اين برنامه شركت داشته است و فرهنگ خود را مطابق موازين ايراني و اسلامي خود به نمايش مي گذاشته است. اما امسال در اقدامي بيسابقه عده اي از دانشجويان ايران دست به اقدامي عجيب زده و دختر و پسري ايراني بر روي سن شروع به خواندن آواز كرده و برخي ديگر با رقص آنها را همراهي مي كردند. البته سه سال پيش نیز در برنامه جوانان شانگهاي در شهر چيتای روسيه نيز چنين اتفاقي رخ داد.

429704201_97174_7930042864443695005.jpg

برنامه اي كه در آن به جاي شايسته سالاري براي حضور جوانان ايراني، عده اي از افراد ؛ بدون آنكه تخصص خاص و يا متعهد به آرمان هاي جمهوري اسلامي باشند بعضا اقدامات نابهنجاری را صورت دادند.
حال اين پرسش وجود دارد كه آيا نظارتي بر صادرات دانشجو به روسيه صورت مي گيرد و يا صرفا به محل درآمدي براي برخي افراد خاص تبديل شده است.
به نظر می رسد که در این راستا وزارت خارجه و وزارت علوم باید ضمن بررسی این اتفاق؛از اقدامات مشابه جلوگیری به عمل بیاورند.

ارسال نظرات