فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: در دهه مبارک فجر ۱۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل پرداخت تسهیلات بسیج سازندگی در رودان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۳۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج هرمزگان، ابراهیم حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه رودان در آیین افتتاح طرح پرواربندی گوساله ۱۰۰ راسی در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوزاظهار داشت: در شهرستان رودان ۱۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال با حمایت های بسیج سازندگی در سال ۹۵ به بهره برداری رسیده است.

وی افزود : مهمترین این طرح ها پرواربندی گوساله ،پرورش ماهی گرمسیری و اصلاح باغات بود که در سال آینده هم مردم این شهرستان از حمایت های بسیج سازندگی برخوردار خواهند شد .

فرمانده سپاه ناحیه رودان در ادامه فعالیت بسیج سازندگی درزمینه محرومیت زدایی و طرح های اقتصاد مقاومتی را مثبت ارزیابی و تصریح کرد:در سال جاری مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی  در شهرستان رودان پرداخت شده است.

حسین زاده عنوان کرد :فعالیت این واحد در زمینه پرورش دام سنگین است که تا کنون مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات  از اعتبارات اقتصاد مقاومتی  به این واحد پرداخت گردیده و فعالیت خوبی هم در عرصه اقتصاد مقاومتی  از خود به جای گذاشته است .

وی یادآور شد: نظارت بر اجرای پروژه و مشاوره های لازم به فعالان در اقتصاد مقاومتی هم توسط کارشناسان بسیج سازندگی صورت می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان با اشاره به اینکه در سال جاری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان رودانی پرداخت گردیده است، خاطر نشان کرد:بسیج سازندگی شهرستان رودان با حمایت سازمان بسیج سازندگی استان هرمزگان این آمادگی را دارد که به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی تسهیلات خوب با باز پرداخت مناسب پرداخت نماید تا هم زمینه اشتغال برای خود فرد و هم برای افرادی دیگر ایجاد شود .
ارسال نظرات