فرمانده سپاه ناحیه گرمی:

درمانگاه شهید جعفرپور گرمی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی مغان گفت: عملیات احداث درمانگاه تخصصی شهید جعفرپور سپاه پاسداران شهرستان بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۵۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از سیفار، حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت:  بر اساس زمان بندی‌های انجام شده این پروژه سال آتی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار عموم مردم شهرستان محروم گرمی قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه عملیات احداث این پروژه دهه فجر سال گذشته آغاز شده است، افزود: این پروژه در سه طبقه با زیربنای ۲۴۰۰ مترمربع با کارفرمایی موسسه تأمین و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی مغان تصریح کرد: رادیولوژی، دندان‌پزشکی مجزای خواهران و برادران، آزمایشگاه، داروخانه، درمانگاه عمومی، نمونه‌برداری، اتاق معاینات برادران و خواهران، میکروب‌شناسی، تزریقات و نمازخانه از بخش‌های مختلف این مرکز خواهد بود.

 

نوری یادآور شد: دغدغه مردم شهرستان گرمی در حوزه درمانی با توجه به ضعف‌های اساسی در این حوزه به حق است که امید می‌رود با احداث این درمانگاه تخصصی و حضور پزشکان متخصص نیروهای سپاه بخشی عظیمی از این مشکلات برطرف شود.

 

وی توسعه نیازهای اساسی و زیرساختی مناطق محروم را از سیاست‌های سپاه پاسداران دانست و افزود: سپاه شهرستان در حوزه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی پروژه‌های عمرانی زیادی در دست اجرا دارد، اما اهمیت این پروژه بالا بوده و ضروری است همه دستگاه‌های دولتی همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات