رویا رامین خواهر بسیجی قروه ای حوزه شهید سمیه توانسته است با استفاده از طرح های اقتصاد مقاومتی با ایجاد واحد تولید ترشیجات و شوریجات یک اشتغال مناسب برای خود ایجاد نماید.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۷۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، رویا رامین بسیجی حوزه شهید سمیه شهرستان قروه توانسته است با استفاده از طرح های اقتصاد مقاومتی با ایجاد واحد تولید ترشیجات و شوریجات یک اشتغال مناسب برای خود ایجاد نماید.

وی اظهار داشت: این واحد تولیدی را با استفاده از تسهیلات اشتغال زایی بسیج و با دریافت ۱۵۰ میلیون ریال وام اشتغال زایی راه اندازی نمودم. وی با بیان اینکه هیچ ارگان و نهاد دیگری در اجرای این طرح همکاری نداشته است.

این بسیجی کارآفرین افزود: تنها سپاه پاسداران شهرستان قروه ما را در اجرای این طرح یاری کرد و انتظار داریم دیگر بخش ها و نهادها و بخصوص بخش های دولتی نیز در راستای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی وارد عمل شوند.

رامین با بیان اینکه با ایجاد این واحد تولیدی موفق به ایجاد اشتغال پایداری برای خود شده است خاطر نشان کرد: امیدوارم با توسعه واحد تولیدی ترشیجات و شوریجات بتوانم اشتغال زایی مناسبی برای دیگران نیز داشته باشم. این بانوی بسیجی در ادامه افزود با توجه به اینکه روستاهای شهرستان قروه سیفی کار دارند فرصت خوبی را برای ایجاد اشتغال کوچک فراهم آورده است.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات