مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه تشکیل شورای مساجد را مهم و ضروری برشمرد و گفت: شورای فرهنگی مساجد در هر مسجدی باید تشکیل شود و هر ماه یک جلسه برگزار شود تا مناسبت های مهم را برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۲۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رضا بهشتی فر مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه استان خراسان رضوی در همایش مساجد طراز انقلاب اسلامی که به همت امور مساجد شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان استانی و هیئت امنا مساجد شهرستان بشرویه برگزار شد با اشاره به چند مشکل اساسی در مساجد بشرویه گفت: اولین مشکلی که در مساجد بشرویه وجود دارد عدم برنامه ریزی  دراز مدت برای برنامه های مساجد است .

وی ادامه داد: در طول سال یک برنامه ریزی منسجم برای پویایی مساجد که مورد نیاز است نداریم.

وی تشکیل شورای مساجد را مهم و ضروری برشمرد و گفت: شورای فرهنگی مساجد در هر مسجدی باید تشکیل شود و هر ماه یک جلسه برگزار شود تا مناسبت های مهم را برنامه ریزی کنند.
بهشتی فر وجود روحانی در مساجد را از عوامل اصلی پویایی برشمرد و گفت: مسجدی فعال است  که روحانی فعال داشته باید و مساجد باید دارای روحانی فعال و توانمند باشد  تا عامل جذب و منشا خیر گردد.

مسول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در پایان خاطر نشان کرد:  در بشرویه فقط چند مسجد روحانی دارد و اکثر مساجد مشکل روحانی ثابت دارد که باید فکری برای امامت مساجد صوت بگیرد.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات