افتتاحیه نمایشگاه طلایه داران اقتصادمقاومتی مبارکه

نمایشگاه طلایه داران اقتصادمقاومتی با همت بسیجیان ناحیه مبارکه حوزه امام حسن ( ع ) در جوار امامزاده عزالدین محمد(ع) شهر مبارکه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۲۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، نمایشگاه طلایه داران اقتصادمقاومتی با همت بسیجیان ناحیه مبارکه حوزه امام حسن ( ع ) در جوار امامزاده عزالدین محمد(ع) شهر مبارکه  افتتاح شد.این نمایشگاه شامل غرفه های محصولات صنایع دستی، صنایع تبدیلی، خیاطی، بافتنی، ترشیجات و شوریجات، عرقیجات گیاهی قلم زنی، چرم دوزی، سبزی خشک است.

اشتغال های خانگی ، قدمی برای رونق اقتصاد خانواده

سرهنگ نصر اصفهانی فرمانده ناحیه شهرستان مبارکه در حاشیه نمایشگاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم.سرهنگ محمد نصر اصفهانی گفت: باید مانند زمان هشت سال دفاع مقدس، مقاومت در برابر توطئه های اقتصادی دشمن مقاومت کنیم.

فرمانده ناحیه مبارکه افزود: مانند جنگ که هر کدام از اقشار بسیج و مردم نقش کلیدی داشته اند، باید در این زمان که درگیر جنگ اقتصادی هستیم در زمینه اقتصاد مقاومتی هم نقش ایفا کنند.

وی اظهار کرد: اقتصاد خانواده به میزان زیادی بستگی به روش و سبک زندگی زنان خانواده دارد. زنان با اشتغال های خانگی می توانند برخی از مواد مصرفی خانه خود را تهیه کنند که این یک قدم برای رونق اقتصادی خانواده است.

وی با بیان اینکه برخی از مواد خوراکی که به لحاظ اقتصادی و بهداشتی به صرفه است خود زنان تهیه می کنند، خاطرنشان کرد:  اگر بخواهیم برخی از مواد خوراکی را از بیرون تهیه کنیم باید با قیمتی بیشتر و کیفیتی که از آن مطمن نیسیتم مراجعه کنیم.

سرهنگ نصر اصفهانی با بیان اینکه یکی دیگر از نقش های زنان، نقش تربیت فرزندان است، تصریح کرد: زنان و مادران در خانواده می توانند برنامه زندگی را طوری آماده کنند که فرزند از ابتدا صرفه جو و با فکر اقتصادی تربیت شود.

تحقق شعار سال، اصلی ترین برنامه بسیج

سرگرد مهرداد عقیلی مسئول بسیج شهرستان مبارکه  گفت: با توجه به اینکه شعار امسال، اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل است، بسیج  مبارکه سعی کرده یکی از اصلی ترین برنامه های خود را برای تحقق شعار سال و ارائه ی گزارش در خصوص عملکرد بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی انتخاب کرده است.

وی افزود: نمایشگاه های طلایه داران اقتصادمقاومتی همراه با عرضه محصولات و تولیدات بسیجیان در زمینه کارگاه های مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی برپا شده است.بر این اساس، نمایشگاه طلایه داران اقتصادمقاومتی در شهرستان مبارکه  در امامزاده عزالدین(ع) شهر مبارکه و دیگری در امامزاده حلیمه خاتون(س) شهر کرکوند برپا شده است.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات