امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: : با انتقال مبانی و اهداف انقلاب اسلامی به نسل آینده ضمن تربیت نسلی انقلابی و مومن دین خود به امام راحل ،شهدا و تمام ایثارگرانی که در به ثمر نشستن و حفاظت از این انقلاب نقش داشته اند ادا نمائیم.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۵۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
حجت الاسلام مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، شعار نه شرقی و نه غربی را مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهان برشمرده و بیان داشت : قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هر انقلابی که در جهان شکل می گرفت باید به یکی از قدرتهای شرق یاغرب وابسته می شد اما انقلاب اسلامی ایران با شعار نه شرقی و نه غربی این اقتدار ابرقدرتها را درهم شکست.

  وی بیان داشت : دشمنی استکبار جهانی با ما به جهت استقلال طلبی و خودکفایی  ملت غیور ایران اسلامی است  و تا زمانی که ما منادی اسلام، استقلال، آزادی و خودکفایی هستیم دشمنی آنان نیز با ما ادامه خواهد یافت.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد،رشد و پیشرفت علمی کشور را چیزی شبیه  معجزه دانسته  و بیان داشت:  هر چند  قبل از انقلاب ما در خصوص پیشر فت علمی متوقف محض بودیم اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از دوران بازسازی کشور پس از جنگ، ما در زمینه های مختلف علمی شامل : نانو،هسته ای ، هوافضا و ….پیشرفتهای زیادی داشته ایم به طوری که جزء ده کشور برترجهانیم.

 مختاری اظهار داشت :  هدف نهایی انقلاب اسلامی مابستر سازی ظهور امام زمان (عج)و تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان است،تمدنی که مدیران آینده آن امروز توسط شما معلمان متعهد و دلسوزتربیت می شوند.

 حجت الاسلام مختاری خاطرنشان کرد: با  انتقال مبانی و اهداف انقلاب اسلامی به نسل آینده ضمن تربیت نسلی انقلابی و مومن دین خود  به امام راحل ،شهدا و تمام ایثارگرانی که در به ثمر نشستن و حفاظت از این انقلاب نقش داشته اند ادا نمائیم.

ارسال نظرات