خبرهای داغ:
سرپرست سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی گفت: کنفرانس فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری استان با همکاری دانشگاه صنعتی، اسفند سال جاری در بیرجند برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۶۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات سازمان بسیج مهندسین اظهارداشت: هر دو سال یک بار سه کارگروه انرژی، فن آوری اطلاعات و صنعت و معدن برگزار می شود.

سرپرست سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: مهمترین هدف این کارگروه ها اثر بخشی در سطح جامعه است و توانسته ایم در کارگروه انرژی با برگزاری جلسات و همایش کاهش انرژی، کارگاه آموزشی بهینه مصرف و دوره آموزشی نرم افزار تخصصی رویت است.

وی به اشاره به کارگروه فن آوری اطلاعات و ارتباطات افزود: عملیاتی کردن شرکت های دانش بنیان و پدافند سایبری و آسیب های فضای مجازی در خصوص عملیاتی کردن قراردادهای شرکت مخابرات با شرکت های دانش بنیان و نیازمندی های اداری در حوزه ای تی و اعلام آن به شرکت های داش بنیان جهت اجرای پروژه ها می باشد.

سهرابی ادامه داد: کارگروه صنعت و معدن مباحث تخصصی حوزه صنعت، مشکلات واحدهای صنعتی طرح و بررسی می شود که در منتهی به برنامه ریزی همایش آشنایی با بازار صادرات روسیه و همچنین برگزاری کنفرانس فرصت ها و محدودیت ها در استان شده است.

وی با اشاره به کارگروه معماری عنوان کرد: با توجه به اهمیت معماری ایرانی اسلامی با هماهنگی بنیاد معماری ایرانی اسلامی کشور همایشی در خصوص باز طراحی مساجد بر اساس الگوی ایرانی اسلامی در دستور کار این کارگروه می باشد.

سرپرست سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه گفت: مهمترین و ماحصل کارگروه های تخصصی وشورای قشر می باشد .

وی از برگزاری کنفرانس فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری استان با همکاری دانشگاه صنعتی در اسفند سال جاری خبر داد و افزود: راه اندازی سامانه خرید و فروش محصولات استان در فضای مجازی از اقدامات این سازمان می باشد.

طراحی و ساخت المان با موضوع دفاع مقدس وایرانی اسلامی

سهرابی با اشاره به اینکه ساخت و طراحی المانها از جمله اقدامات بسیج مهندسین است، گفت: این کار با هدف ساخت المانهای شهری با موضوع ایرانی اسلامی، دفاع مقدس انجام می شود.

وی ادامه داد: در این راستا این سازمان در شهریور ماه سال جاری اقدام به برگزاری اولین کارگاه طراحی و ساخت المانهای دفاع مقدس در سطح استان نموده است.

سهرابی یادآورشد: ماحصل آن اخذ 15 طرح المان با موضوع دفاع مقدس و شرکت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس است که طرح های برگزیده به نمایشگاه در هفته بسیج به تهران ارسال شد.

وی ادامه داد: با همکاری و هماهنگی با شهرداری و درصورت امکان این المانها در نوروز سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت.

سهرابی با اشاره به اعزام سه دوره کاروان راهیان نوربسیجیان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اظهارداشت: برگزاری یادواره های شهداء در شهرستانهای قاین و نهبندان از دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها