خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: هشت هزار و 177 حامی طرح محسنین چتر حمایتی خود را بر چهار هزار و 810 فرزند خانواده های نیازمند استان گسترانیده اند و این در حالی است که اکنون 10 هزار و 410 فرزند بدون حامی هستند.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۷۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان، محمد کلامی با بیان اینکه 37هزار حامی طرح اکرام و محسنین در 10ماهه امسال بیش از 122میلیارد ریال به ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند کمک کرده اند، افزود: خانواده طرح محسنین شامل آن دسته از خانواده های نیازمند می شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکار افتاده و یا زندانی هستند.

وی بیان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین سفره‌ با برکتی است که با تأسی از سیره‌ علوی گشوده شده و تاکنون توانسته است تا حد بسیاری از مشکلات مادی و معنوی ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند بکاهد.

وی با دعوت از خیران برای حمایت از فرزندان خانواده های نیازمند استان، اظهار کرد: طرح محسنین شامل حمایت مستمر از فرزندان غیر یتیم توسط حامیان است و حامیان می توانند با انتخاب خانواده مورد نظر همراه با کمک حدود 798 هزار ریال ماهانه نیازهای این فرزندان را تامین کنند.

کلامی خاطرنشان کرد: فرزندان مشمول طرح محسنین، دارای شناسنامه با اولویت های نیازهای خانواده هستند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز فرزند و خانواده در اختیار حامی قرار داده می شود و پس از آن کمک های حامی با اطلاع و ارائه بیلان ماهیانه و سالیانه به فرد خیر، صرف اموری مانند خرید مسکن، تامین جهیزیه، درمان و تحصیل می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان از چتر حمایتی 28 هزار و 640 حامی استان به چهار هزار و 453 یتیم تحت حمایت در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: این حامیان در 10 ماهه امسال بیش از 95 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمک کرده اند.

کلامی تاکید کرد: طرح اکرام خانواده شامل کمک به ایتام نیازمند و محروم تحت حمایت است که هر یتیم به طور متوسط دو میلیون و 148 هزار ریال کمک ماهیانه از حامیان دریافت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها