سرهنگ پاسدار یارمحمدی گفت: طرح کاروان خدمت در راستای خدمت رسانی به صاحبان اصلی انقلاب و محرومیت زدایی روستاها برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۹۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

حسین یارمحمدی مسئول طرح کاروان خدمت سپاه ناحیه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای طرح کاروان خدمت اظهار کرد: مسئولین سپاه و بسیج با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای گلستان این اردوی یکروزه جهادی را اجرا نمودند.

وی افزود: این طرح در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم و تبلیغ لزوم توجه به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب که ما خدمت گرذار هستیم و مردم ولی نعمتان ما هستند اجرا شد.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: در این برنامه که در قالب فرهنگی،هنری،سازندگی،عمرانی و درمانی در شش محله چهار طاق بالا و پایین،پرو،قلعه میرزا سلیمان،قلعه آقا عبدالله و قاسم آباد برگزار شد تلاش شد الگوی خدمت رسانی در جامعه ترویج شود.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی تصریح کرد: در روستای قاسم آباد جداول میدان اصلی و حاشیه آن رنگ آمیزی شد و دو بیمار در منازلشان ویزیت رایگان شدند و به یک نیازمند هم بسته 150هزار تومانی کالا اهدا شد.

جانشین سپاه شاهرود ادامه داد: در قلعه میرزا سلیمان 8 پل سیمانی در روی محل عبور آب روستا با همکاری دهیاری احداث شد و ورودی مدرسه این روستا و ساختمان آن رنگ آمیزی و نقاشی و خطاطی دیواری انجام شد و دو بیمار ویزیت و به یک نیازمند سبدکالا اهدا شد.

وی با اشاره به محله چهارطاق اضافه کرد: جداول میدان اصلی این محله رنگ آمیزی شد و از دو بیمار در منازلشان ویزیت رایگان انجام شد و به یک نیازمند سبدکالا اهدا شد.

یارمحمدی با اشاره به محله چهارطاق پایین گفت: در این محله بخشی از دیوار سرویس بهداشتی گلزار شهدا ساخته شد و در محله قلعه مبرزا سلیمان روی دیوار حمام نقاشی انجام شد و در این دو محله نیز، چهار بیمار ویزیت رایگان و دو نیازمند نیز سبدکالا اهدا شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی تمام مدارس این شش محله به تیم های خدمت رسانی تقسیم شدند و دانش آموزان نیز به کمک در این طرح آمدند که سه تیم زباله های سطح محله های قلعه میرزا سلیمان،قاسم آباد و قلعه آقا عبدالله را پاکسازی نمودند و تیم دختران دبیرستان دوره اول محله پرو با همکاری بسیجیان حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول امامزاده پیر صالح محله پرو غبارروبی شد و منزل یک مادر بزرگ به مناسبت عید خانه تکانی شد.

جانشین سپاه شاهرود با اشاره به برنامه پیاده روی دانش آموزان ادامه داد: به مناسبت دهه فجر کلیه دانش آموزان شش محله به پیاده روی از میدان چهارطاق تا سالن ورزشی روستای گلستان پرداختند و با حضور در این مکان برنامه های فرهنگی و مسابقات ورزشی برای دانش آموزان اجرا شد.

وی عنوان کرد: مسابقات ورزشی طناب کشی و دارت و پرتاب حلقه و صندلی برای دختران و پسران دانش آموز برگزار و 34 هدیه نیز به برگزیدگان اهدا شد گه بیش از 400 نفر در این جشن دانش آموزی حضور داشتند.

یارمحمدی با اشاره به همکاری اقشار بسیج در این طرح گفت: بسیج طلاب و روحانیون،بسیج سازندگی، بسیج جامعه زنان، بسیج دانش آموزی،بسیج جامعه پزشکی و فرهنگ اجتماعی سپاه شاهرود در این طرح حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: در مراسم جشنی که شب در روستا برگزار شد از دانش آموزان شرکت کننده در طرح با اهدا نمادین مدال خدمت قدردانی شد تا آنها فراموش نکنند که خدمت رسانی به مردم چقدر اهمیت دارد و والاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها