مدیر کل استاندارد اردبیل:

اولین آزمایشگاه همکار در زمینه بازرسی افتتاح شد

اولین آزمایشگاه همکار فعال در زمینه آزمون دوره ای سیلندرهای فولادی بدون درز با حضور مدیر کل استاندارد و فرماندار اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۱۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل،هاشم علائی مدیر کل استاندارد اردبیل در افتتاح آزمایشگاه همکار آرتان صنعت مایع گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری بخشی از فعالیت های غیرتصدی گری دولت شرکت آرتان صنعت مایع به عنوان آزمایشگاه همکار در زمینه بازرسی و آزمون دوره ای سیلندر فولادی بدون درز تایید صلاحیت شده بود ، امروز به لطف و عنایت خدا فعالیت خود را آغاز کرد.

علائی در ادامه گفت: با توجه به حجم استفاده از سیلندر فولادی بدون درز در حمل و نقل عمومی،این شرکت کمک شایانی در استانداردسازی این سیلندر خواهد نمود.

وی افزود: ایجاد این شرکت در زمینه بازرسی و آزمون دوره ای سیلندر فولادی بدون درز شاهد سالم سازی و استاندارد سازی بهتر سیلندرهای به کار رفته در وسائل حمل و نقل عمومی و سائط شخصی گاز سوز خواهیم بود. انتظار میرود در همین راستا حمایت مناسبی از سوی دستگاه ها و ارگانهای ذیربط اعم از استانداری، فرمانداری ها و شهرداری ها استان انجام گیرد.

علایی در ادامه گفت : با شروع به کار این شرکت علاوه بر حمایت ازسرمایه گذاری بخش خصوصی، شاهد اشتغال زایی مناسب در استان نیز خواهیم بود. استاندارد سازی سیلندر فولادی بدون درز در راستای اجرای سیاست های سازمان ملی ایران در زمینه استاندارد سازی محصولات تولیدی و خدماتی می باشد و اداره کل استاندارد اردبیل آماده به همکاری بیشتری برای ایجاد آزمایشگاه های همکار مورد نیاز استان می باشد.

جواد زنجانی فرماندار اردبیل نیز از ایجاد این آزمایشگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی ابزار خوشحالی کرد واز اینکه بخش خصوصی در ایجاد اشتغال و توسعه استان نقش مهمی را ایفا می کند؛ متناسب با تحقق اهداف مقاومتی برشمرد وآمادگی فرمانداری اردبیل را جهت کمک به سایر سرمایه گذاران اعلام کرد .

ارسال نظرات