چیزی که در حال حاضر مردم با آن مواجه هستند ظرفیت بسیار پائین تولید در استان است و همین تولید کنندگان با نگران نسبت به وضعیت آینده به فعالیت خویش ادامه می‎دهند.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۱۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس هیأت مدیره مجمع نمایندگان کارگران مازندران خاطر نشان کرد: اعلام ایجاد 15 هزار شغل در استان تداعی کننده و تکرار ارائه آمارهای غیرقابل لمس در جامعه است.

حمیدرضا امام‌قلی تبار در واکنش به ایجاد 15 هزار شغل توسط مسؤولان مازندران در استان، اظهار کرد: توجه به آمار و ارقام  چند سالی است که مورد توجه متولیان استانی قرار گرفته و بدون بررسی دقیق تنها به استناد این آمار و ارقام احساس می‎کنند که واقعا شغل در استان ایجاد شد.

وی با اعلام اینکه ایجاد 15 هزار شغل در استان به صورت جدی قابل لمس نیست،افزود: چیزی که در حال حاضر مردم با آن مواجه هستند ظرفیت بسیار پائین تولید در استان است و همین تولید کنندگان با نگران نسبت به وضعیت آینده به فعالیت خویش ادامه می‎دهند.

 وی اضافه کرد: برخی از این آمارها مربوط به واحدهای  است که به صورت صوری اقدام به طرح‌های توجیهی کرده و در عمل ایجاد شغل نکردند ولی از نگاه و منظر متولیان در لیست تولیدکنندگان قرار گرفتند، حتی برخی از این واحدها نسبت به دریافت تسهیلات هم اقدام کردند، اما در عمل شاهد ایجاد شغل نبودیم.

امام‌قلی‎تبار ادامه داد: برخی از آمارهای اعلام شده از طرح‌های توجیهی استخراج می‎شود که به صورت عملیاتی برای مردم کار ایجاد نشده است.

وی یادآور شد: آمارهای ایجاد 15 هزار شغل در استان زمانی قابل اتکا است که به همین نسبت تامین اجتماعی تعداد بیمه شده در اختیار داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها