مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) تاکید کرد

مرکز دارالقران سپاه تاسیس گردد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، نسبت به تاسیس و گسترش دارالقرآن سپاه تاکید و گفت: این امر یکی از عواملی است که می توان در جهت ارتقاع افکار و فهم قرآنی خانواده های پاسداران انجام داد.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۸۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام فیاضی در جمع پاسداران فعال قرآنی،مداحان و شعراء از زحمات مسئولین قرآنی و فرهنگی قدر دانی کرد و گفت: تشکیل جلسات و برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) از ارزش والایی برخوردار بوده و می توان در این زمینه گام های موثر و بلندتری برداشت و سپاه پاسداران در همین راستا عملکرد چشمگیری داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، نسبت به تاسیس و گسترش دارالقرآن سپاه تاکید کرد و افزود: این امر یکی از عواملی است که می توان در جهت ارتقاع افکار و فهم قرآنی خانواده های پاسداران اقدام و مرکز فرهنگ یاران،مداحان،شعراء و قاریان و... را راه اندازی کرد.

حجت الاسلام فیاضی در پایان سخنان خود به وجود نیروی انسانی متبحر در مجموعه سپاه برای انتقال مفاهیم قرآنی با سایر مجموعه ها و حمایت از مداحان و شعراء تاکید کرد، و اذعان داشت: برای رفع این خلع بایستی زیر ساخت ها آماده شود، چرا که همه این کارها ممکن و شدنی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار