مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: بیش از چهار هزار و پانصد نفر در آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۹۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از سال 91 تا کنون اقدام به برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سطح استان نموده است.

وی افزود: در سال جاری نیز با توجه به اینکه سهمیه ابلاغی از سوی سازمان برای استان سمنان ثبت نام از چهار هزار نفر از علاقمندان به شرکت در طرح تربیت حافظان در نظر گرفته شده بود، از چهار هزار و 451 نفر ثبت نام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: آزمون کتبی این طرح 9 صبح روز پنجشنبه 28 بهمن ماه در سطح استان و همزمان با کل کشور برگزار می شود.

وی عنوان کرد: لازمه شرکت در آزمون کتبی این طرح، شرکت در آزمون شفاهی است که قبلا در محل کلاس ها و توسط مربیان از شرکت کنندگان گرفته شده است.

واحدی افزود: این آزمون در 11 نقطه در سطح استان برگزار خواهد شد و به افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره شوند،گواهینامه مربوط اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است این طرح با هدف تربیت حافظان قرآن کریم در 11 رشته شامل حفظ جزء 30، حفظ جزءهای 1و30، حفظ جزءهای 1 و 2 و 30، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، حفظ 120 موضوع، حفظ 150 موضوع و حفظ 300 موضوع برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها