خبرهای داغ:
چهل و پنجمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام جهانی در حالی طی روزهای 28 و 29 بهمن ماه امسال قرار است به میزبانی کرمانشاه برگزار شود که مسوولان استان از آمادگی کامل برای برگزاری این رویداد مهم خبر می دهند.
کد خبر: ۸۸۲۵۲۲۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مسابقات جام جهانی کشتی به عنوان یک رویداد ورزشی معتبر در سطح دنیا شناخته می شود که در اکثر دوره ها به میزبانی آمریکا و با حضور هشت تیم اول جهان برگزار شده است.
 
حضور برترین تیم ها و کشتی گیران جهان در رقابت های جام جهانی باعث شده تا سطح این رقابت ها همطراز با سطح مسابقات المپیک باشد و کسب مقام در آن از اهمیت بسیار بالایی برای تیم های شرکت کننده برخوردار است، هرچند باید گفت که پهلوانان ایرانی آماده تکرار عنوان قهرمانی خود در رقابت های جام جهانی سال 2016 هستند.
 
استان کرمانشاه نیز که از حدود یک ماه قبل میزبانی اش برای جام جهانی کشتی قطعی شد، با همت همه مسوولان به خوبی شرایط را برای برگزاری این رویداد مهم فراهم کردند تا امروز و در آستانه آغاز این رقابت ها با قاطعیت از آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات سخن بگویند.
 
حضور بزرگان کشتی جهان نظیر جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک از آمریکا، جمال اوتار سلطانوف قهرمان المپیک از روسیه، حاجی علی‌اف قهرمان جهان و دارنده برنز المپیک و جبرییل حسن‌اف دارنده برنز المپیک و جهان از آذربایجان و داتو مارساگیشویلی دارنده برنز جهان و المپیک و قهرمان اروپا از گرجستان مطمئنا بر وزن مسابقات جام جهانی خواهد افزود.
 
بدون شک حضور این چهره های شناخته شده در شهر کرمانشاه، تاثیر شگرفی بر توسعه و پیشرفت همه جانبه کشتی این دیار خواهد داشت و می تواند باز هم نام کرمانشاه را تا مدت ها بر سر زبان ها بیندازد.
 
در این میان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه و رئیس هیات کشتی استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای میزبانی هرچه بهتر رقابت های جام جهانی کشتی و پذیرایی از بزرگان کشتی دنیا خبر دادند.
 
حسن رحیمی و یونس سرمستی در وزن 57 کیلوگرم، بهنام احسان‌ پور و مسعود اسماعیل ‌پور در 61 کیلوگرم، میثم نصیری و مهدی یگانه جعفری در 65 کیلوگرم، کیلوگرم مصطفی حسین ‌خانی و حامد رشیدی در 74 کیلوگرم، پیمان یاراحمدی و بهمن تیموری در 74 کیلوگرم، حسن یزدانی و علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم، امیر محمدی و حسین شهبازی در 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی و یدالله محبی در 125 کیلوگرم نفرات تیم ایران در رقابت های جام جهانی را تشکیل می دهند.

محمد طلایی به عنوان سرمربی و علی اکبر دودانگه، امیر توکلیان، عباس حاج کناری و احسان لشگری به عنوان مربی، تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جام جهانی 2017 را هدایت خواهند کرد. 
ارسال نظرات