خبرهای داغ:
در وصیت نامه شهید مسعود سخاوت دوست آمده است:

وقت آن رسیده رسالت زینب وار خود را نشان دهید

مادر جان! حال وقت آن رسیده است که رسالت زینب وار خود را نشان دهید.چنان چه شهید شدم گریه نکن و خوشحال باش؛ زیرا من به سعادت رسیده ام.
کد خبر: ۸۸۲۵۲۴۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید مسعود سخاوت دوست  در دهم ماه 1337، در شهرستان قزوین به دنیا آمد.پدرش ابراهیم(فوت1359) و مادرش زهرا خانم نام داشت. تاپایان دوره متوسطه در رشته ریاضی درس خواند و دیپلم گرفت. جهادگر بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. هفدهم بهمن 1360، در کرخه نوربر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای  زادگاهش واقع است.

در وصیت نامه او می خوانیم:

درخت انقلاب اسلامی برای سیراب شدن نیاز به خون دارد.

امام حسین(ع) به هنگام شهادت گفت: کیست مرا یاری کند؟ برملت مسلمان ایران واجب است به این پیام امام لبیک بگویند و این درخت را با خون خود سیراب کنند.

مادر جان! حال وقت آن رسیده است که رسالت زینب وار خود را نشان دهید.چنان چه شهید شدم گریه نکن و خوشحال باش؛ زیرا من به سعادت رسیده ام.

ای برادران عزیز! پیوستهدر راه اعتلای اسلام عزیز کوشا و تمام فرامین امام را به جان و دل پذیرا باشید.زمان،زمان حسین(ع) است و ایام،ایام عاشورا و «کل ارض کربلا» است.

ای خواهران عزیز! حجاب و عفت و پاکدامنی را سر لوحه زندگی خود قرار دهید و همیشه فاطمه وار و زینب گونه مبارزه کنید.

...و شما ای منافقین خلق؛ شمایی که پس از پیروزی انقلاب، اسم و شهرت و نام و سازمان را به عنوان کیش شخصیت به یدک می کشید! آیا-برای رضای خدا_یک شب برای این خلق خدا پاسداری داده اید؟ شما عوض پاسداری، برادران پاسدار را شهید می کنید و به عنوان یک برادر دلم می سوزد برای یک مشت جوان پاک و صادق که رهبر آنان، آنها را منحرف کردند و پا به فرار گذاشتند. بیایید به اسلام بپیوندید، که هرچه بخواهید در اسلام وجود دارد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار