بوشهر-نماینده طلاب استان بوشهر گفت: با تقویت امکانات و بالا بردن سطح علمی حوزه ها و مدارس علمیه شهرستان ها سیل هچوم طلاب به شهر قم کاهش می یابد.
کد خبر: ۸۸۲۵۲۶۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، عبدالرضا محمودی در نشست هم اندیشی روحانیون،ائمه جمعه و جماعات ،فعالین فرهنگی و اساتید مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیّراظهار داشت:روحانیت همواره نقش رهبری جامعه را برعهده داشته و نقش تأثیرگذاری در تبیین و نهادینه شدن ارزش های اسلامی در جامعه دارد.

وی در خصوص راه های جذب دانش آموزان و نیروهای مستعد جهت حضور در حوزه های علمیه بیان کرد: برای جذب و هدایت دیگران باید از خودمان شروع کنیم تا رفتار ما برای جامعه الگو باشد.

نماینده طلاب استان بوشهر افزود: تحصیل در حوزه های علمیه نیازمند دید معنوی و حرکت در راستای قرب الهی و تبلیغ دین خدا است.

محمودی با بیان اینکه در صورت توجه به تقویت امکانات حوزه ها و مدارس علمیه شهرستان ها و استفاده از اساتید بالای علمی سیل هجوم طلاب به قم کاهش می یابد گفت: استان بوشهر همواره محل رشد بزرگانی همچون آیت الله حاج میرزا احمد نجفی دشتی، آیت الله حسینی بوشهری، ،آیت الله صفایی بوشهری،آیت الله نمازی و دیگران بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بار دیگر این منطقه همچون گذشته محل خیزش بزرگان دینی در سطح کشور و جهان اسلام باشد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات