فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) محلات میزبان پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۵۲۹۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ علی مطلبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات با اشاره به آخرین هماهنگی‌های لازم برای تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در محلات گفت : طبق آخرین هماهنگی‌های صورت گرفته پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، 11 اسفند ماه و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در محلات تشییع و در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات تدفین خواهند شد.

وی ادامه داد: پیکر این دو شهید گمنام یک روز قبل از مراسم تشییع به شهرستان منتقل خواهد شد و در مساجد امام حسین(ع) شهر نیم ور و مسجد جامع روستای باقرآباد با حضور مردم از آنان استقبال و گلباران خواهد شد.

مطلبی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری شبی با شهدا افزود: طبق برنامه ریزی صروت گرفته دهم اسفند ماه پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس به شهر محلات منتقل خواهد شد و با حضور مردم مراسم شبی با شهدا از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر محلات برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات در خصوص دیگر جزئیات تشییع و تدفین این شهدا خاطر نشان کرد: پیکر این دو شهید گمنام از ساعت 9 و نیم صبح روز یازدهم اسفند با حضور مردم از چهار راه استقلال تا میدان بسیج در وردی شهر بر روی دستان مردم تشیع و از میدان بسیج با وسایل نقلیه به دانشگاه آزاد محلات منتقل و پس از برگزاری مراسم پیکر این شهدا در محوطه اصلی دانشگاه ازاد اسلامی واحد محلات تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات