معاون صنعت ومعدن لرستان گفت : دو بحث بررسی تسهیلات رونق تولید و بررسی مشکلات واحدهایی که در کمیته کارشناسی بررسی شده است نیاز به تصویب کارگروه دارند .
کد خبر: ۸۸۲۵۲۹۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان مسعود رضا در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در دفتر استاندار لرستان برگزار شد، اظهار داشت: دو بحث بررسی تسهیلات رونق تولید و بررسی مشکلات واحدهایی که در کمیته کارشناسی بررسی شده است نیاز به تصویب کارگروه دارند .

وی افزود:خروجی پرداخت تعداد ۲۸۲واحد با مبلغ۳۸۵میلیارد و ۶۹۰میلیون تومان است که ۱۹۴طرح مربوط به سازمان جهاد کشاورزی است که باهزینه ۵۲میلیارد و ۶۶۶میلیون تومان و ۸۸طرح است

معاون صنعت ومعدن لرستان با بیان اینکه واحد صنعتی با مبلغ ۳۳۳میلیارد تومان در انباشت عقد قرارداد ۴۴واحد پروژه می باشد تصریح کرد : در بانک صنعت و معدن ۲۷پروژه با هزینه ۴۱میلیارد و ۶۶۵میلیون تومان و در جهاد کشاورزی ۳میلیارد و ۱۲۴میلیون تومان است .

وی خاطر نشان کرد : درانباشت ارجا به شعبه ۶۷پروژه با مجموع مبلغ ۵۵میلیارد و ۵۰۹میلیون تومان که ازاین ۳۸۵میلیارد تومان ۹۵و۲دهم درصد سهممان در پرداخت و وازلحاظ تعدا ۹۲و۷دهم درصد می باشد.

معاون صنعت ومعدن لرستان در ادامه عنوان داشت: از لحاظ پرداخت در کشور رتبه ی نهم کشور و از لحاظ درصد پرداخت رتبه چهارم راداریم.در پیگیری های انجام شده توسط بانک ها ی ملی ,صادرات ,صنعت و معدن,سپه وتجارت سهم مانده ۲۰میلیارد نیز پرداخت می شود.

انتهای خبر /ز
ارسال نظرات