خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

شهدا و امام شهدا برای ما عزت آوردند نه برجام/ جهادکبیر یعنی ایستادن، مقاومت و نهراسیدن از دشمن

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جهادکبیر یعنی ایستادن، مقاومت و نهراسیدن از دشمن و همین تفکر ایستادن و تکلیف مداری است که ایران را نگه داشته است.
کد خبر: ۸۸۲۵۳۷۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در همایش گلگشت و انس و مودت بازنشستگان سپاه میاندوآب با بیان اینکه امروز آثار انقلاب اسلامی در دنیا به وضوح و روشنی دیده می شود، اظهار کرد: انصارالله یکی از آثار انقلاب اسلامی در دنیاست و علاوه بر آن نیز رزمندگانی مانند "شهید مغنیه" در این مکتب تربیت یافته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: حضرت امام خمینی(ره) این ذهنیت را در دنیا که نمی شود رژیم صهیونیستی را نابود کرد، تغییر دادند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان برنامه ریزی کرده اند تا هر حکومتی را که مرتبط با ایران است، از بین ببرند، گفت: آزادسازی حلب تمام برنامه ریزی های آنان را به هم ریخت و نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

سرایی با اشاره به اینکه آنها برای از بین بردن مسلمانان و شیعیان در دنیا توطئه چینی می کنند، تصریح کرد: دشمنان علیه ایران اسلامی از گزینه های روی میز گرفته تا بحث حقوق بشر و.. را مطرح می کنند و در مقابل این همه کشت و کشتار در دنیا حتی یک بیانیه هم صادر نکرده اند و داعش را برای انتقام از مردم تجهیز می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به موضوع مقاومت و جهادکبیر اشاره و اظهار کرد: جهادکبیر یعنی ایستادن، مقاومت و نهراسیدن از دشمن و همین تفکر ایستادن و تکلیف مداری است که ایران را نگه داشته است.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت، شعار "هیهات من الذله" در تمام امت اسلامی به یک گفتمان تبدیل شده است وما هیچ وقت زیر بار ذلت نمی رویم.

سرایی با بیان اینکه شهدا و امام شهدا برای ما عزت آوردند نه برجام، افزود: خون شهدا قدرت تولید در این نظام دارد و دفاع مقدس این را به ما نشان داد که هیچ مانعی نمی تواند در مقابل این نظام قرار بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به رسالت نیروهای انقلابی و ارزشی در این برهه کنونی اشاره و تصریح کرد: همه باید به افرادی اعتماد کنیم که اعتقاد به نظام و ولی فقیه و ارزش ها داشته باشند و در این راستا عمل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار