به همت حوزه بسیج ثارا... سپاه بوکان صورت گرفت
فرمانده حوزه بسیج ثارا... سپاه بوکان با حضور در منزل شهیدان "کریم خضرا... " و " خضر خضر الله"در فضایی صمیمی با خانواده این شهیدان گرانقدر دیدار و از صبر و مقاومت آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۸۲۵۳۸۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه بسیج ثارا... سپاه بوکان در راس هیاتی با حضور در منزل شهیدان ""کریم خضرا... " و " خضر خضر الله"در فضایی صمیمی با خانواده این شهیدان گرانقدر دیدار و از صبر و مقاومت آنان تجلیل کرد.

سرهنگ پاسدار جواد نجفیان در این دیدار ، صبر و مقاومت خانواده شهیدان را ستودنی و قابل تجلیل دانست و اظهار داشت: همسر شهید در کنار تربیت صحیح و اسلامی فرزندان خویش ، امروز نیز مقاوم‌تر و با روحیه‌ای بالاتر در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارد.

وی با تأکید بر ادامه راه و آرمان مقدس شهیدان و ایثارگران، گفت: امروز وظیفه داریم همان راه شهیدان و آرمان‌های والای آنان را با جدیت دنبال کنیم.

سرهنگ نجفیان همچنین خاطر نشان کرد: همانطوری که تاکنون توانسته‌ایم با عنایات الهی و حضور و همت مردم از سختی‌های بزرگ در مسیر انقلاب اسلامی عبور کنیم، بی‌تردید از این به بعد نیز با همان روحیه خواهیم توانست بر مشکلات غلبه کنیم.

ارسال نظرات