خبرهای داغ:
نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی

پای ثابت «محکومیت های ایران» در دوران پهلوی در مذاکرات هسته ای

روز یکشنبه، ۲۴ بهمن ماه، سوال ملی ۳ تن از نمایندگان از وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص علت به کارگیری افراد دوتابعیتی و مشکوک به جاسوسی در کمیتهه اقتصادی برجام در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۲۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ روز یکشنبه، ۲۴ بهمن ماه، سوال ملی ۳ تن از نمایندگان از وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص علت به کارگیری افراد دوتابعیتی و مشکوک به جاسوسی در کمیته اقتصادی برجام در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
حسینعلی حاجی دلیگانی نمایندهٔ دورهٔ نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان مواردی را بیان کرد که نهادهای مسوول باید در مورد صحت و سقم آن نظر کارشناسی دهند و خبرگزاری میزان اماده انتشار نظرات دیگر هم در این خصوص می باشد.
وی گفت: فرد مورد اشاره علاوه بر اینکه از اعضای کمیته اقتصادی برجام جمهوری اسلامی ایران بوده، با یکی از کشورهای ۱+۵ نیز ارتباط داشته است و با وجود اینکه در داخل کشور مسئولیت داشته از طرف خارجی{ کشورهای ۱+۵} حقوق دریافت کرده است.
با این وجود و طبق گفته های دلیگانی این فرد در دو طرف مذاکرات هسته ای همزمان حضور و مسئولیت داشته است.
عضو کمیسیون تلفیق علاوه بر این افزود: به بسیاری از اطلاعات محرمانه ای که مردم دسترسی نداشتند این فرد دسترسی داشته است، طبیعی است که چنین افرادی نمی توانند درچنین جایگاه های حساسی مسئولیت داشته باشند.
نماینده مردم شاهین شهر در ادامه گفت و گو خود با خبرگزاری میزان تنها به ذکر سوابق هسته ای این فرد اشاره نکرد و فراتر رفت، وی از حضور وی در پرونده هایی که در دوران پهلوی با محکومیت ایران همراه بود خبر داد و با اشاره به مسئولیت حقوقی این فرد در پرونده های مربوط به قراردادهای "ایران و آمریکا” در قبل از انقلاب افزود: در همه پرونده ای که این فرد حضور و مسئولیت داشته نه تنها نتیجه ای نصیب ملت ایران نشده بلکه کشورمان نیز محکوم شده است.
حاجی دلیگانی در خاتمه به تخلف دیگری از این فرد در داخل کشور اشاره کرد و گفت: او در حالی که باید در یک ساعت خاص در جایی خاص کار می کرده، به جای دیگر هم تعهد کار داده بوده و از این جهت از چند جا حقوق می گرفته است.
ارسال نظرات