فرمانده ناحیه ثارالله در طرح مودت خانواده های ناحیه ثارالله یزد:
دهقان: اگر دشمن در جنگ سخت نتوانست ما را شکست دهد، امروز برآن شده است که در جنگ نرم به جدال با این ملت بپردازد ، و مهمترین راهکارش نفوذ است، وظیفه ما این است که با روشنگری اجازه نفوذ را به دشمن ندهیم.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۲۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به همت ناحیه ثارالله یزد مراسم طرح مودت و تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و خانواده هایشان در محل کانون بسیج یزد برگزار گردید.

در این مراسم فرمانده ناحیه ثارالله ضمن عرض خیر مقدم به خانواده هاوکارکنان ،فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همچنین فرارسیدن روز حفاظت و پیروزی در عملیات والفجر8 ، را به تمامی حضار و آحاد مردم تبریک و تهنیت گفت.

دهقان خاطر نشان کرد: اگر دشمن در جنگ سخت نتوانست ما را شکست دهد امروز برآن شده است که در جنگ نرم به جدال با این ملت بپردازد و مهمترین راهکارش نفوذ است ، نفوذ به ارگانها ، نهادها ، سازمانها ، اداره ها و همینطور اشخاص تاثیر گذار،وظیفه ما این است که با روشنگری اجازه نفوذ را به دشمن ندهیم، و همینطور با روشنفکری اشخاص نفوذی را شناسایی کنیم.

وی در ادامه افزود:از مهمترین این نفوذها نفوذ به مسائل حفاظتی است که در درون سازمان سپاه و بخصوص خانواده های سپاهیان صورت می گیرد.

دهقان خاطر نشان کرد: قصد آنرا دارد که نفوذ را از خانواده های سپاهیان شروع کند، و برای این کار برنامه ریزی های زیادی انجام داده است،اما به حول و قوه الهی با روشنگری و روشنفکری می توان دشمن را شکست داد.

فرمانده ناحیه ثارالله درپایان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن، و همینطور امنیت و آرامشی که امروز بر جامعه حاکم است، را مدیون خون ریخته شده شهدا هستیم، و این خون شهدا بود که درخت انقلاب را تنومند ساخت.

در پایان این مراسم به همسران پایوران ناحیه مقاومت ثارالله که با صبر زینب گونه خود پشتوانه ای محکم برای پایوران ناحیه بوده و هستند به رسم یادبود هدایای اهدا گردید.

ارسال نظرات