نشست روشنگری بسیج دانش آموزی با سخنرانی حجت الاسلام قره چاهی نماینده ولی فقیه در ناحیه اردکان در دبیرستان سیدالشهداء اردکان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۲۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، نشست روشنگری بسیج دانش آموزی با سخنرانی حجت الاسلام قره چاهی نماینده ولی فقیه در ناحیه اردکان در دبیرستان سیدالشهداء اردکان برگزار گردید.

حجت الاسلام قره چاهی در ابتدای سخنان خود با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن ماه سال 1357 و عمل انقلابی امام خمینی (ره) در آن زمان، به تشریح انقلاب و دستاوردهای آن پرداخت و تشکیل بسیج 20 میلیونی با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب و حفظ مرز و بوم کشور را اولین دستاورد انقلاب عنوان نمود و افزود: بسیج عزت ایران اسلامی را حفظ کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردکان ، شکست ابهت پوشالی شرق و غرب به منظور عدم قرار گرفتن ایران در زیر سلطه استکبار جهانی و بیداری امت اسلامی را از دیگر دستاوردهای انقلاب بیان وپیروزی انقلاب اسلامی و خون های ریخته شده مردم به پایش را عامل عزت مردم ایران بیان نمود و افزود : باپیروزی انقلاب اسلامی ایران در جهان و عدم تمکین از ابرقدرت ها ، باعث بیداری ملت ها و تقویت روحیه ی شهادت طلبی و نوع دوستی در کل منطقه شده است.


ارسال نظرات