مسئول فرق اديان اداره کل تبليغات خراسان رضوي در شب‌شعر اهل‌بیت (ع) تربت‌جام:

نیازمند گسترش شعر اهل بیت(ع) در سطح ملی و امت اسلام هستیم/ تفکر انقلابي و اسلامي با اثرپذیری از شعر آیینی ماندگار می‌ماند

مسئول فرق اديان اداره کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي گفت: گسترش کمي و کيفي شعر اهل‌بیت (ع) در سطح ملی و اُمت اسلام موجب خنثی شدن اختلاف‌های استکبار جهاني می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۲۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در مراسم شب‌شعر اهل‌بیت (ع) با موضوع امام رضا (ع) که با حضور علماي شيعه و اهل سنت، مسئولان اجرايي و علاقه‌مندان به شعر و شاعري در سالن مجتمع فرهنگي ولايت تربت‌جام برگزار شد، حجت‌الاسلام کريم پور گفت: نخستين کنگره ملي شعر اهل‌بیت (ع) 13 استان تلفيقي کشور (شيعه و اهل سنت) در مشهدالرضا برگزار می‌شود.

وی افزود: دومين کنگره شعر اهل‌بیت (ع) در بيان شاعران آیيني مذاهب اسلامي (شيعه و اهل سنت) در سطح استان‌های خراسان درحال برگزاري هست و انتظار داريم ادبیات چشم‌انداز خوبي را از اين جريان رقم بزند.

وي تصريح کرد: کنگره شعر اهل‌بیت (ع) سال گذشته در سطح استان خراسان رضوي برگزار شد و امسال نيز به لحاظ استقبال شاعران آیيني شهرستان‌های تلفيقي در سه استان خراسان برگزار می‌شود و اين روند به‌زودی در سطح ملي از 13 استان در مشهد اجرا می‌شود.

وي خاطرنشان کرد: امروز با ظرفيت اهل‌بیت(ع) و گسترش کمي و کيفي شعر اهل‌بیت(ع) در سطح ملی و اُمت اسلام نيازمنديم تا صهيونيزم بین‌الملل نتواند کوچک‌ترین اختلافی را ايجاد کنند.

کريم پور تأکید کرد: شاعران پيشکسوت آییني شيعه و اهل سنت تلاش کنند که این فرهنگ غنی به نسل آينده منتقل شود و بتوانيم نهضت اجتماعي شعر اهل‌بیت (ع) در همه حوزه‌ها تشکيل شود تا تفکر انقلابي و اسلامي با اثرپذیری از شعر آیینی ماندگار بماند.



 

ارسال نظرات
پر بیننده ها