فرمانده سپاه ناحیه نیشابور خبر داد

برگزاری رزمايش بزرگ بسیجیان برای سومین بار متوالی در سال جاری

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور گفت: رزمايش بزرگ گردان هاي الي بيت المقدس و كوثر برای سومین بار در سال جاری در 5 و6 اسفند ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۴۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: رزمايش سردار شهید محسن قاجاریان گردانهای بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور با شركت 7گردان الي بيت المقدس برادران و يك گردان كوثر خواهران در محل منطقه عمومی باغرود برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نیشابور افزود: هدف از اجرای این رزمایشات بالا بردن سطح آمادگی رزم گردان های الی بیت المقدس و کوثر و همچنین آمادگی جهت بازدارندگی دشمن است.

حسینی با بیان اینکه اين رزمايش توان و دانش تخصصي اعضاي گردان را بالا می برد اظهارداشت: تمرين پدافند غير عامل، امداد و نجات، دفاع از كوي و برزن، عمليات تاخت، کمین و ضدکمین، عملیات تاخیری، دفاع از مراكز حساس و مهم و مقابله با ناآرامي ها و اغتشاشات شهري از مهمترين برنامه هاي اجرايي در اين رزمايش خواهد بود.
 
فرمانده سپاه نیشابور ادامه داد: مراسم صبحگاه مشترك با حضور مسئولين ادارات و نهادها و فرماندهان نظامي و انتظامي شهرستان برگزار خواهد شد.

خاطر نشان می شود؛ بسیج نیشابور در طول سال 95 سه مرحله رزمایش(اقتدار بسیج، امنیتی مشترک با ناجا و گردانهای بیت المقدس) را برگزار کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار