نماینده لاهیجان گفت: استراتژی ما در برخورد و دفاع از مرزها و حریم های جمهوری اسلامی هیچ تغییری نمی کند.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۵۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

ذبیح الله نیکفر، نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهارات پیش از انتخابات ترامپ مبنی بر مقابله با قایق های ایرانی در خلیج فارس، گفت: استراتژی ما در برخورد و دفاع از مرزها و حریم های جمهوری اسلامی هیچ تغییری نمی کند.

وی افزود: حرف ما همان کلام امام بزرگوار و عظیم الشان است که فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هم با توجه به آن اصول و قواعدی که استوار است از ایران و انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع می کند.

نماینده لاهیجان عنوان کرد: سپاه پاسداران تاکنون ماموریت خود را توانسته با نتیجه مطلوب و قابل تحسینی انجام دهد که از همه براداران پاسدار در سپاه پاسداران تقدیر و تشکر می کنم.

نیکفر یادآور شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در مورد سپاه پاسداران فرمودند: «اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود کشور هم نبود» لذا سپاه باید همانگونه که در گذشته تاکنون با قوت و شدت کار خود را انجام داده در ادامه این راه نیز این مسیر را طی کند و ماموریت خود را انجام دهد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس خاطر نشان کرد: همانطور که فرماندهان سپاه بارها گفته اند اگر متجاوزان دست از پا خطا کنند، با آنها برخورد جدی و سختی خواهد شد و سپاه پاسداران در مقابل آنها خواهد ایستاد، این موضع را نیز مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که باید انقلاب اسلامی با اقتدار به راه خود ادامه دهد و با تمام توطئه های استکبار جهانی مقابله کند.


ارسال نظرات